2022-11-25, 21:45
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
NAFO systrar.. jag mår inte så bra

https://t.me/Slavyangrad/22359

🇩🇪The Germans are losing enthusiasm for helping 🇺🇦Ukraine, reports The Washington Post

Europe's gas supply has been significantly reduced recently. As a result, prices have soared tenfold from previous levels and gas supplies are simply running out. Unsurprisingly, many are looking at how Germany, the EU's largest economy, will cope with this ordeal. Will astronomical gas bills and a cold winter lead Germans to demand that their government reduce or stop aid to Ukraine?

According to the latest public opinion polls, many Germans have expressed at least some sympathy for the Ukrainians. However, most believe that their country is doing enough, or even too much, to help Ukraine's war efforts and its refugees.

East Germans, on the other hand, oppose any support for Ukraine by a wide margin. For example, while only 27 percent of West German respondents are against increased military aid to Ukraine, already 52 percent of East Germans express the same opinion. This is consistent with a more benign attitude towards Russia and more skepticism towards NATO among this group.
Jaha, då väntar vi väl på det som Ryssarnas anfallskrig som ska ta hela Ukraina och artilleri som beskjuter Kiev och allt möjligt som du rapar upp från den ryska propagandan som en drucken papegoja utan tanke eller åsikt.
Citera
2022-11-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Är det ryssland som är sönderbombat och nersläckt?
Var har du källan till det?

Att du älskar terror mot civilbefolkningen säger en del om dig.
Citera
2022-11-25, 21:47
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Är det ryssland som är sönderbombat och nersläckt?
Var har du källan till det?
Du vet kanske inte om att ryZzlands grannländer är civiliserade som inte anfaller sin granne, se till att få en människa som inte bajsar i en väska och som inte har några sjuka visioner så kanske det blir bra för er också, om 20-30 år.
Citera
2022-11-25, 21:49
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Ja det är ju i alla fall bra att de kriminella inte försöker gömma sig!
Citera
2022-11-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Du är mer förvirrad än vad man kan föreställa sig. Var har jag skrivit att det är rySSland som är sönderbombat och nersläckt?
Läste jag fel när du skrev att ryska sammanbrottet kommer före ukrainas.
Ukraina har i princip redan kollapsat som land.
Citera
2022-11-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
NAFO systrar.. jag mår inte så bra

https://t.me/Slavyangrad/22359

🇩🇪The Germans are losing enthusiasm for helping 🇺🇦Ukraine, reports The Washington Post

Europe's gas supply has been significantly reduced recently. As a result, prices have soared tenfold from previous levels and gas supplies are simply running out. Unsurprisingly, many are looking at how Germany, the EU's largest economy, will cope with this ordeal. Will astronomical gas bills and a cold winter lead Germans to demand that their government reduce or stop aid to Ukraine?

According to the latest public opinion polls, many Germans have expressed at least some sympathy for the Ukrainians. However, most believe that their country is doing enough, or even too much, to help Ukraine's war efforts and its refugees.

East Germans, on the other hand, oppose any support for Ukraine by a wide margin. For example, while only 27 percent of West German respondents are against increased military aid to Ukraine, already 52 percent of East Germans express the same opinion. This is consistent with a more benign attitude towards Russia and more skepticism towards NATO among this group.

sammanfattning av ovan är att Ryssland är illa ute , kriget tär på ryska folket.

Ryssen är självplågare
Citera
2022-11-25, 21:53
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Läste jag fel när du skrev att ryska sammanbrottet kommer före ukrainas.
Ukraina har i princip redan kollapsat som land.

Flytta inte fokus nu. Du påstod att jag skulle ha skrivit att rySSland är sönderbombat och nersläckt. Nu vill jag att du visar var jag skrivit det. LÖGNARE!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Sen när kallas krig terror?
Citera
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag skulle säga att den är obefintlig under överskådlig tid. Egentligen har den nog varit det sedan Sovjetunionen föll. Ryssarna gillar att jävlas lite med Sverige ibland, men jag tror inte att vi bör överskatta vårt lands betydelse.

Jag tänker att vi inte ska överskatta ryssens kapacitet, ryssen får stryk av sin lillebror. Hur tänker du då att han ska kunna hota Sverige? Vi får tacka dvärgmongolen att han visade upp sin särskola till armé.
Citera
2022-11-25, 21:55
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YerBlues
sammanfattning av ovan är att Ryssland är illa ute , kriget tär på ryska folket.

Ryssen är självplågare
Nja tyvärr är det nog så att de flesta ryssar vet jävligt väl vad som händer!

Tyvärr har de ingen ryggrad eller saknar mobiks .

Hela skiten kommer att implodera innan sportlovet!

Det är mitt bästa tips just nu!
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
Jag tänker att vi inte ska överskatta ryssens kapacitet, ryssen får stryk av sin lillebror. Hur tänker du då att han ska kunna hota Sverige? Vi får tacka dvärgmongolen att han visade upp sin särskola till armé.
Jag tänker snarare att man inte ska underskatta ryssen, men nu skrev jag ju faktiskt exakt att Ryssland inte utgör något hot mot Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Du vet kanske inte om att ryZzlands grannländer är civiliserade som inte anfaller sin granne, se till att få en människa som inte bajsar i en väska och som inte har några sjuka visioner så kanske det blir bra för er också, om 20-30 år.
Klart grannländerna inte anfaller ryssland, dom vågar ju för fan inte ens döda ryssar i ukraina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in