2022-11-20, 23:00
Medlem
Nu har han tydligen hotat clueenews med en förtalsannmälan, väldigt chockerande att en youtuber/influenser hotar om just förtal.........
Citera
2022-11-21, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jag har för mig så var inte fallet utan han fick frågan ang sina betyg. Var det inte så ?

Spela roll när man är en sötnos som han dock 😍

Nu har du skrivit 25 gånger att han är en sötnos. Är du en tjej eller kille? Har du sett honom i verkligheten utan smink, retuscheringar och filter? Han ser ut som morbror Åke Tråk, och ändå anser han sig själv vara sexig.
Citera
2022-11-21, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Nu har du skrivit 25 gånger att han är en sötnos. Är du en tjej eller kille? Har du sett honom i verkligheten utan smink, retuscheringar och filter? Han ser ut som morbror Åke Tråk, och ändå anser han sig själv vara sexig.

Skit i det du så lever du längre.

Ja jag tycker han ser väldigt söt ut, betyder inte att jag försvarat idioten eller tycker om hans skitkanal.
Citera
2022-11-23, 18:10
Medlem
I Pontus senaste TikTok så testar han hur länge han kan stå på ett ben. Och i de senaste mimar han och "dansar." Är detta det enda som han själv kan hitta på? Han har stulit allt material från andra, och gör covers och skriver att "låten är ny." Är detta tillåtet, och sedan lägga ut det på Spotify? Har han någonsin skapat något eget? Bara stölder från andra + pengar från barn.

Av kommentarerna att döma så är hans beundrare mycket unga, och de uppskattar när denna 24-åring hoppar på ett ben. Som en normal förälder skulle jag vara bekymrad om mitt barn inte var 10 år. Och det är lite ledsamt att barnen skriver att de har skickat en present till honom. Det är bara att hoppas att det inte är 2 000 eller 5 500:- som han nu har som högsta önskan. För pengar är det enda han vill ha, och kanske att detta beror på att de tidigare höga inkomsterna nu är strypta. I ren desperation vänder han sig till barnen och tigger. Hur kan man sjunka så lågt?
Senast redigerad av Akasha1000 2022-11-23 kl. 18:14.
Citera
2022-11-23, 22:50
Avslutad
I senaste insta-storyn visar han upp en teckning som ska va från ett fan. Teckningen ser ut att vara ritad av en 5-åring. Pontus sa ju i senaste intervjun att hans fans mest består av 18+.
Citera
2022-11-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grislatin
Nu har han tydligen hotat clueenews med en förtalsannmälan, väldigt chockerande att en youtuber/influenser hotar om just förtal.........

Haha. Pontus har läst några timmar i en juridikbok och har minsann lärt sig om begreppet "förtal".
Citera
2022-11-24, 21:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Haha. Pontus har läst några timmar i en juridikbok och har minsann lärt sig om begreppet "förtal".
Han ska tydligen ha polisanmält Chrippa da Kräfta för just förtal nu, vi får väl se hur snabbt det ärendet läggs ner.
Citera
2022-11-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han ska tydligen ha polisanmält Chrippa da Kräfta för just förtal nu, vi får väl se hur snabbt det ärendet läggs ner.

"Med vändande post..."

Citera
2022-11-24, 22:59
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

vart ser du det?
Citera
2022-11-25, 06:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
vart ser du det?

Chrippa berättade det i sin senaste youtube-video.
Citera
2022-11-25, 10:14
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/pontus-rasmusson-svarar-pa-kritiken-i-unik-intervju

Idag publicerade SVTs Lilla-aktuellt en exklusiv intervju med Pontus.

Eftersom reportage är gjort för barn är också frågorna anpassade till det. Men det är ju intressant hur han svara på frågorna.
Pontus kanske äntligen insett att hans "prata inte med media" taktik inte längre funkar.
Citera
2022-11-25, 10:33
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamse231
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/pontus-rasmusson-svarar-pa-kritiken-i-unik-intervju

Idag publicerade SVTs Lilla-aktuellt en exklusiv intervju med Pontus.

Eftersom reportage är gjort för barn är också frågorna anpassade till det. Men det är ju intressant hur han svara på frågorna.
Pontus kanske äntligen insett att hans "prata inte med media" taktik inte längre funkar.
PR i intervjun:

– Jag skulle ju aldrig bli tillsammans med ett barn. Men dessa barn kan ju växa upp och kanske då vilja bli tillsammans med mig.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in