2022-11-25, 03:20
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jo men visst är det lite gulligt ändå! Jag vill ändå att det ska förbjudas. Bättre som i USA att de vid 16 kan få köra en riktig bil i så fall! Även om det inte känns bra är det bra mycket bättre än ett EPA skräp utan utbildning och säkerhetsbälte.

Fast det där innebär ett ökat individuellt ansvar, vilket vi inte gillar i Solidariska länder.

Här sätter vi en låg ribba, så alla har samma möjligheter, skulle någonting kosta mycket, så är det orättvist, och inom kort har Vi kommit dit att är det svårt, så är det också orättvist av många skäl.
Därför sänker vi exempelvis intagningskraven inom många myndigheter numera.

Således blir det nog svårt att få till något sådant.

Här förbjuder vi hellre någonting, så alla kan nå målet att alla skall ha det lika, oavsett om det blir sämre.
Citera
2022-11-25, 03:22
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Skitungar, gjorde själv hyss när jag var ett litet äckelbarn men att ge sig på en sådan viktig funktion gör att jag dömer ut ungen som utvecklingsstörd.
Citera
2022-11-25, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Fast det där innebär ett ökat individuellt ansvar, vilket vi inte gillar i Solidariska länder.

Här sätter vi en låg ribba, så alla har samma möjligheter, skulle någonting kosta mycket, så är det orättvist, och inom kort har Vi kommit dit att är det svårt, så är det också orättvist av många skäl.
Därför sänker vi exempelvis intagningskraven inom många myndigheter numera.

Således blir det nog svårt att få till något sådant.

Här förbjuder vi hellre någonting, så alla kan nå målet att alla skall ha det lika, oavsett om det blir sämre.
Ja så är det nog till viss del och förklarar en rad efterblivna grejer som det du nyss beskrev ovan! Fast trots motståndet i det avseendet så presterar Sverige otroligt bra vad gäller innovation och företagsamhet. Se bara på bolag som ABB, Atlas Copco, Assa Abloy......
Hesa Fredrik stölden blir ett skrik till oss alla att värna om vårat land och även till buspojken att detta var ju inte så bra.
Senast redigerad av Truefighter 2022-11-25 kl. 03:50.
Citera
2022-11-25, 04:50
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Det är ju väldigt allvarligt, bör faktiskt rendera i fängelsestraff.

men lite roligt var det trots allt…
Citera
2022-11-25, 04:51
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Förbannade tråkmånsar i tråden. Det är ett jävla pojkstreck. Sånt där gör alla tonåringar. Han försökte bara vara cool och impa på polarna.

Ta ifrån honom bilen i ett par månader och tvinga honom att skruva upp sirenen igen så är saken ut världen.

Precis, det känns som alla i tråden föddes som förstockade gubbar.
Citera
2022-11-25, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Vad är det för efterblivna människor som gör dessa brott? Hoppas dom straffas hårt.

Sådana som kör A-traktorer.
Citera
2022-11-25, 05:05
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Ja så är det nog till viss del och förklarar en rad efterblivna grejer som det du nyss beskrev ovan! Fast trots motståndet i det avseendet så presterar Sverige otroligt bra vad gäller innovation och företagsamhet. Se bara på bolag som ABB, Atlas Copco, Assa Abloy......
Hesa Fredrik stölden blir ett skrik till oss alla att värna om vårat land och även till buspojken att detta var ju inte så bra.

Ja, nu har jag inte de senaste siffrorna, men

ATT vi haft många innovationer, det vet alla, frågan är hur det ser ut nu?
Personligen (men jag vet som sagts inte) så tror jag mest vi lever på gamla meriter.
Citera
2022-11-25, 05:47
Medlem
Ghastens avatar
Bli av med körkortet är första straffet.
Borde få minst villkorligt och väldigt höga böter.

Inget vanligt bus det här.
Citera
2022-11-25, 06:31
Medlem
Ganska imponerande ändå. Man kanske borde anställa honom som tekniker.
Citera
2022-11-25, 06:46
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Hel kul ju.

Synd att inte alla kreativa ungar med lite för mycket överskottsenergi enbart ägnade sig åt den här typen pojkstreck.
Hoppas att du är lika förlåtande när de repar din bil eller gör inbrott i ditt förråd.
Med tanke på hur många IQ befriade Darwin awardare som "kör" runt på våra vägar borde sattyget förbjudas snarast.
Skicka istället det kriminella epapacket till fronten i Ukraina så kanske de blir av med överskottsenergin till slut.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2022-11-25 kl. 06:52.
Citera
2022-11-25, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Hoppas att du är lika förlåtande när de repar din bil eller gör inbrott i ditt förråd.
Med tanke på hur många IQ befriade Darwin awardare som "kör" runt på våra vägar borde sattyget förbjudas snarast.
Skicka kriminella epapacket till fronten i Ukraina så kanske det blir folk av dem.

Repar bilar håller inte a-traktor ungdomar på med. Lägg dig inte i och diskutera sånt du inte vet något om.

Stölder i bilar har jag svårt att tänka mig att dom ägnar sig åt så mycket mer än andra.

Nu vet jag inte vad det har med det här att göra men sånt får man ta som bilägare och medborgare i ett samhälle som vårt. Det ingår i paketet.

Sen är det ju uppenbart att du är ännu mer IQ-befriad när man läser dina inlägg här inne. Och du är ju dessutom vuxen.
Senast redigerad av rotebro-conny 2022-11-25 kl. 06:53.
Citera
2022-11-25, 06:55
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Repar bilar håller inte a-traktor ungdomar på med. Lägg dig inte i och diskutera sånt du inte vet något om.

Stölder i bilar har jag svårt att tänka mig att dom ägnar sig åt så mycket mer än andra.

Nu vet jag inte vad det har med det här att göra men sånt får man ta som bilägare och medborgare i ett samhälle som vårt. Det ingår i paketet.
Uppenbarligen ägnar de sig åt stölder och med tanke på deras och även din mognadsgrad kan jag mycket väl tänka mig att ni skulle tycka att det var kul att repa andras bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in