Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Problemet för män är kanske då att kvinnor inte är lika tydliga och då kan det gå riktigt illa för mannen.
Fast du, ärligt talat, om du verkligen tycker att det är så sjukt luddigt vad tjejen vill att du är livrädd att åka dit för våldtäkt i parti och minut så vill jag nog ge just dig rådet att faktiskt strunta i att ha sex. Det är i så fall inte nyttigt varken för dig eller din partner.
Jag skulle ge samma råd till någon som känner att trafikreglerna är sjukt luddiga och oroar sig för att åka dit för vårdslöshet i parti och minut så fort han sätter sig bakom ratten. De flesta bilförare upplever nämligen inte reglerna som helt luddiga. Inte heller åker de fast hela tiden för vårdslöshet. Men om det nu är så, nja då kanske inte just du bör hålla på och köra bil, nej.
Det är ju tråkigt att inte kunna köra bil längre. Men det är inte nyttigt varken för dig eller övriga trafikanter om du är osäker på när en vanlig vänstersväng övergår till vårdslöshet i trafik. Det låter farligt, och du bör i så fall helt riktigt inte köra i trafik.
Jag tycker det låter fördummande när folk raljerar om att man nu jävlar måste fråga bruden om lov så fort man byter ställning. Men det kanske faktiskt inte är så dum idé för just dig om hennes samtycke känns så pass extremt förvirrande till den milda grad att du oroar dig för att du möjligen begår våldtäkt.
På samma sätt låter det rätt sjukt om någon ständigt behöver körskolelärare bredvid sig för att inte åka dit för vårdslöshet i trafik. Men ja, jo, det kanske är bättre för alla. Men lyckligtvis är det behovet inte vanligt.