2022-11-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Undrar om Dumpen hade satt fast Lennart Bladh?
Om Bladh fortfarande levde dvs.
Nu har den här gäddan tydligen varit aktiv på ställen som är mer skyddade än tex KiK vilket gör honom väldigt farlig
Citera
2022-11-22, 11:21
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De går in på chattar där pedofiler och hebefiler håller till.

Nej, det är inte olagligt att chatta med andra vuxna. Det är olagligt att sexchatta med barn och skicka bilder till barn.

Om du går i på Dumpens sida så ligger chattar uppe. Går du in och läser i förundersökningarna som ligger ute så ser du ännu fler chattar.

Okej. Jag ska kolla nån dag. Är väl inte sååå jävla intresserad. Tycker bara det verkar vara för lätt för dom att hitta pedofiler.
Citera
2022-11-22, 11:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
På tal om okunnig... Dina barnbarn hänger antagligen på Discord! Vill du att jag ska hälsa dem något?
Nej, men min gubbe gör det.
Kanske vill du att han skall hälsa dig något?
Citat:
Kik har inte används av ungdomar på jättelänge. Som någon sa, de byter snabbt.

Kik används av vuxna som bokar oanständiga möten via sex-siter och så verkar det vara en del gäddor som inte fattat att dra vidare. Men Dumpen har lärt dem att söka sig till nya jaktmarker! Vilket är synd.
Tittar man i den liggande förundersökningen så vet man att det inte stämmer. KiK används också av unga.

Citat:
Har inte en susning om vart Dumpen hänger nu ärligt talat. Pedofilforum/chat för svenska män känner jag inte till. Men de påstod ju samma sak om kik från början. Så det kan ju vara vad som helst. Hade det varit något "seriöst" forum så hade det gått ut en varning för Dumpen.

Deras pedo-mammor är ju helt unika. Så det är ju enkelt att sortera ut vad som är Dumpen och inte Dumpen. Mamma som vill dela med sig av barn = Dumpen.
Fast dina "kompisar" åker ju dit gång på gång i Dumpens nät .. så uppenbarligen är det inte så lätt att se igenom.

Det fetade
Du verkar rejält hemma i den världen. .. precis som vi gissat hela tiden.
Citera
2022-11-22, 11:48
Medlem
BeachBobs avatar
Ovanlig många gäddor har enbart använt sin telefon. Vilket är helt otroligt med tanke på säkerhet. Läser man FUP om gädda 96. Då fick man reda på att den superduper säkra appen Mega. Lagrade inloggningsuppgifterna helt okrypterat. Så det var bara för polisen att plocka fram dom och logga in i hans konto. Jackpot direkt.
Citera
2022-11-22, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ovanlig många gäddor har enbart använt sin telefon. Vilket är helt otroligt med tanke på säkerhet. Läser man FUP om gädda 96. Då fick man reda på att den superduper säkra appen Mega. Lagrade inloggningsuppgifterna helt okrypterat. Så det var bara för polisen att plocka fram dom och logga in i hans konto. Jackpot direkt.
Att de använder enbart mobil kan bero på att de är gifta eller sambos och smiter i väg och chattar .
I förundersökningen kring gäddan med det lilla barnet berättar sambon att han tillbringar timmar inlåst på toaletten då är det lättare att ha med mobilen än datorn
Citera
2022-11-22, 11:58
Medlem
Alfentanils avatar
Jag har följt den här tråden en längre tid utan att vara registrerad. Jag förstår inte varför man diskuterar febrilt om någon är peddo eller inte. Eller att det är normalt att män ska tända på yngre?

Att lägga energi på det måste ju vara helt meningslöst. Att män hamnar på dumpen har de själva att skylla.
Citera
2022-11-22, 12:10
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Att de använder enbart mobil kan bero på att de är gifta eller sambos och smiter i väg och chattar .
I förundersökningen kring gäddan med det lilla barnet berättar sambon att han tillbringar timmar inlåst på toaletten då är det lättare att ha med mobilen än datorn
Visst självklart att det är så. Man tar ju gärna inte med sig datorn in på toaletten. Hans flickvän var ju rejält svartsjuk och det visade sig att hennes magkänsla stämde. Även om hon nog inte hade förväntat sig att han var en grisig pedofil. Kommer bli intressant nu när Dumpen fiskar i nya vatten. Då borde det bli rejäla gäddor dom drar upp.
Citera
2022-11-22, 12:11
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jaha. Kik är det där som är för barn va? Och hur fan hittar dom varandra där. TOR, vore väl mer logiskt. Eller kanske inte. Jag har inte chattat på 100 år sedan känns det.
Har heller aldrig använt någon av dessa appar. Jag körde ICQ och MSN Messenger. Sen kom Facebook och alla försvann dit. Utom jag. Sen dess är det sms för hela slanten. Och Flashback.

Den nya gäddan var lite innovativ i alla fall. "Afasin kickar in" är en ursäkt vi inte hört tidigare. Han stod och tänkte väldigt mycket men formulerade inte en enda hel mening. Så nytt rekord i antal avbrutna meningsförsök: 32 stycken!
Senast redigerad av Lysturken 2022-11-22 kl. 12:13.
Citera
2022-11-22, 12:14
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Har heller aldrig använt någon av dessa appar. Jag körde ICQ och MSN Messenger. Sen kom Facebook och alla försvann dit. Utom jag. Sen dess är det sms för hela slanten. Och Flashback.

Den nya gäddan var lite innovativ i alla fall. "Afasin kickar in" är en ursäkt vi inte hört tidigare. Han stod och tänkte väldigt mycket men formulerade inte en enda hel mening.

Du lade inte märke till att han berättade om sin stroke? Jag tror nämligen inte alls det var en ursäkt utan sanning. Situationen han hamnar i skapar så klart stor stress, vilket i sig kan skapa dessa låsningar hos en som haft en stroke.

Men det är klart, om man utgår från bias "Alla gäddor ljuger alltid" så kommer man så klart tolka in allt som just det. Att dom oftast ljuger är en sanning men att dom alltid ljuger stämmer inte.
Citera
2022-11-22, 12:20
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

Den nya gäddan var lite innovativ i alla fall. "Afasin kickar in" är en ursäkt vi inte hört tidigare. Han stod och tänkte väldigt mycket men formulerade inte en enda hel mening. Så nytt rekord i antal avbrutna meningsförsök: 32 stycken!

Tror inte att det var en ursäkt. Tror att chock blandat med afasi och stroke spelar in.

Han får kanske en till stroke nu. Eller kanske hjärtinfarkt
Citera
2022-11-22, 12:41
Medlem
BeachBobs avatar
Hur är det med WhatsApp nu för tiden. Förr använde alla den då dess SMS funktion var super. Nackdelen var att den tömde ditt batteri ganska fort. Men hur är det nu. Är den fortfarande stor bland allmänheten. Man kan ju skapa grupper där också.
Citera
2022-11-22, 12:50
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Är det inte helt enkelt Telegram de använder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in