2022-11-22, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Hahaha det är så pinsamt. Ska inte han vara färdigutbildad om ett halvår? Kan inte ens sätta upp gardiner hemma. 😂😂

Tänkte på en sak, när Linn och Simon flyttade in i radhuset så hade dom en vlogg om inflyttningen och i nån sekvens såg man en man (kanske Linns pappa?) som skruvade fast deras trappgrind åt dom. Så med andra ord, ingen av dom kan hålla i en skruvdragare😅..
Citera
2022-11-22, 09:46
Avslutad
Man kan ju undra vad Simme har använt för verktyg under sin utbildning bara en flaska lim för att fästa väggarna på husen som dom gör eller 😂😂
Citera
2022-11-22, 10:07
Medlem
Linn verkar tycka det är besvärligt att kontakta Simons vänner om adresser till dopinbjudningar.
Det mesta finns ju på nätet nuförtiden, eller så kanske.. vad vet jag.. Simon ansvara för att hitta adresser och bjuda in sina egna vänner?
Citera
2022-11-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Linn verkar tycka det är besvärligt att kontakta Simons vänner om adresser till dopinbjudningar.
Det mesta finns ju på nätet nuförtiden, eller så kanske.. vad vet jag.. Simon ansvara för att hitta adresser och bjuda in sina egna vänner?

Tror detta va ännu en hint mot Simon. ”Kolla va mycket jag behöver göra och Simon hjälper mig inte ens med detta”
Citera
2022-11-22, 10:39
Avslutad
”Kläderna i butiken jag brukade handla i🥴🤡” ja Linn har du tänkt så långt som att det är nyår snart.
Citera
2022-11-22, 10:46
Medlem
Man kan ju även undra var på kuvertet Linn tänkt att frimärket skall sitta. För ovanför namnen hon skrivit lär det ju inte få plats…
Citera
2022-11-22, 10:51
Medlem
Undrar varför hon tycker det är så kul att kalla sig tant hela tiden? Mycket tjat hur hon är som en tant i så olika sammanhang
Citera
2022-11-22, 11:12
Avslutad
Wow.. Linn är otroligt vacker / smal trots 3 barn. Önskar att min frugas kropp drog ihop sig på det sättet. Hubbahubba!
Citera
2022-11-22, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blink196
Undrar varför hon tycker det är så kul att kalla sig tant hela tiden? Mycket tjat hur hon är som en tant i så olika sammanhang
Ja i hennes värld är man väl antingen tant eller super på Rhodos och blir mamma vid 40. Hon har ju förvisso en tantig hållning och en motorik som om hon vore 85
Citera
2022-11-22, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Wow.. Linn är otroligt vacker / smal trots 3 barn. Önskar att min frugas kropp drog ihop sig på det sättet. Hubbahubba!

Kan du hantera skruvdragare så tror jag du har en chans!
Åk dit bara och säg att du ska hjälpa henne med gardinskenorna så smälter hon för dig. Lovar!
Citera
2022-11-22, 11:57
Avslutad
Citat:
Byt fruga slå en pling till tingelinn
Citera
2022-11-22, 12:41
Medlem
starxs avatar
Citat:

Usch du låter som en riktig äckelgubbe… men det är ju trots allt bara wt och bottenskrap som drar sig till tingelinn,, kolla bara på hennes sunkiga kille..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in