Citat:
Ursprungligen postat av
Humanhistory
Det är nog troligtvis bara bittra människor som stöttar dumpen. I alla fall av vad jag har sett och sen kan man ju bara titta på Sara så förstår man ju varför hon har manshat. Hon om någon ser väl ut som en gädda riktigt obehaglig typ och jag får kalla kårar i ryggen av att se henne.
Hon ser fjortisarna som en konkurrens och är tjurig för att man inte längre titta åt hennes håll. Patrik är bara hjärntvättad och tror och på en lag fast alla andra lagar har han inga problem med att bryta. Troligtvis så är han själv lagd åt Hebofil/Ebofil hållet känns de som

Du lever verkligen i en psykos där du bergsäker tror du VET vad t.ex. Sara tänker och tycker, en person du inte känner alls. Du är fett obehaglig och kvinnohatet genomsyrar allt du skriver.
Tänk om jag var som du, då skulle jag skriva saker som: du är en lönnfet, flintig, frånskild gubbe vars eventuella barn blivit så försummade för dina njutningar och nöjen att de föraktar dig. Kvinnor undviker dig när de upptäckt dina dåliga halvsanningar och fejkpersona, ja vilken loser du är helt enkelt. Du lyssnar på gubbrock, har rökt på ibland i ungdomen, dricker för mycket och sexchattar med småtjejer och skickar bilder på din överskattade pillesnopptomte, men har fått en näsbränna. Nu är du livrädd att bli outad till arbetsgivarna på företaget där du jobbat jättejättejättelänge och du har noll chans att få nytt jobb för du suger egentligen på ditt yrke och alla vet att du fuskar med tiderna, så därför har du gått in i den här psykosen och projicerar dina brott och ditt misslyckade, bortslösade liv på Dumpen och Sara.
Bränns det?