2022-11-21, 21:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trust me - gäddorna tar upp enorma resurser från samhället. Försörjning är en del. Vården är ännu mer belastande. Där kan du i alla fall snacka om väldigt konkreta resultat som Dumpen skapat: 165 verkliga, utsatta barn/ungdomar mindre som får vård. Lägg till i snitt 1 anhörig per gädda så dubblar du det.
Bara av med hatten och tacka S&P.
Varifrån får du siffran 165?

Nyss förespråkades det att det skulle läggas resurser och vård på gäddorna ... men det var självklart bara ett stopp på jakten på dem och informationen runt dem som ni vill stoppa.
Vilken överraskning .. eller inte...

Edit
Din extremt fåniga kommentar om terror är så off-topic och absurd så det enda du får fram med den är graden av din förvirring.
Citera
2022-11-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Alla barnrättsorganisationer, experter och forskare tar avstånd från Dumpen och deras metoder.
Man behöver inte fler än två hjärnceller för att förstå att Dumpen är kontraproduktivt och i slutändan skapar MER problem och FARLIGARE pedofiler. Pundarna Sara och Patrik bryr sig NOLL om barn - det enda de är ute efter är pengar och en försörjning.
Länka det du presenterar som fakta dvs att "Alla barnrättsorganisationer, experter och forskare tar avstånd från Dumpen".
Citera
2022-11-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Lite märkligt att du som vill framstå som lite bättre och smart inte förstår vilken fantastisk kvinna Sara är. Hon är otroligt driftig och skriver fantastiskt välformulerade. Är det någon storm då rider hon ut den elegant. Ta exemplet när Dumpens domännamn skulle säljas. Då pudlade hon elegant och löste det strålande. Där har du lite och lära.

Skriva som du gör med grova personangrepp och grava nedsättande ord om duktiga personer det får motsatt effekt och du framstår bara som lite efterbliven. Det kan jag tycka är märkligt att du inte förstår en sådan fundamental sak. Där borde du lära av Patrik och Sara. Menar inget illa utan tycker mest synd om dig. Man läser mellan raderna att du är ganska så missnöjd med ditt eget liv och låter ditt missnöje gå ut på Sara. Ta tag i ditt eget liv och gör det bättre. Då blir du mindre avundsjuk och blir starkare.
Språket avslöjar dock gäddlingen, ingen bildad man det där, knappt litterat. Därav bristen på insikt i hur pinsamt det blir när man använder ord man inte förstår utsmetat på en illa brukad grammatik. Gäddlingen avslöjas också av sina patetiska personangrepp när de tunna argumenten tryter och hat mot Sara samt brist på empati, för offren.
Citera
2022-11-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Det har aldrig hänt. Betvivlar ens att du har en anställning.
Vad betvivlar du ens?
Citera
2022-11-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
för offren.

Hmm, vilka offer? Nämn någon, tack på förhand.
Citera
2022-11-21, 21:49
Bannlyst
Det är nog troligtvis bara bittra människor som stöttar dumpen. I alla fall av vad jag har sett och sen kan man ju bara titta på Sara så förstår man ju varför hon har manshat. Hon om någon ser väl ut som en gädda riktigt obehaglig typ och jag får kalla kårar i ryggen av att se henne.

Hon ser fjortisarna som en konkurrens och är tjurig för att man inte längre titta åt hennes håll. Patrik är bara hjärntvättad och tror och på en lag fast alla andra lagar har han inga problem med att bryta. Troligtvis så är han själv lagd åt Hebofil/Ebofil hållet känns de som
Citera
2022-11-21, 21:53
Medlem
Citat:
Var så god, ett exempel gäddling: https://dumpen.se/2022/11/09/18991/
Citera
2022-11-21, 22:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Din son kanske.
Det kändes väldigt tungt i går kväll när du berätta att din son säjer till psykologen att du har slagit honom.
Hur känns det i fadershjärtat?
Citera
2022-11-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Det är nog troligtvis bara bittra människor som stöttar dumpen. I alla fall av vad jag har sett och sen kan man ju bara titta på Sara så förstår man ju varför hon har manshat. Hon om någon ser väl ut som en gädda riktigt obehaglig typ och jag får kalla kårar i ryggen av att se henne.

Hon ser fjortisarna som en konkurrens och är tjurig för att man inte längre titta åt hennes håll. Patrik är bara hjärntvättad och tror och på en lag fast alla andra lagar har han inga problem med att bryta. Troligtvis så är han själv lagd åt Hebofil/Ebofil hållet känns de som
Du lever verkligen i en psykos där du bergsäker tror du VET vad t.ex. Sara tänker och tycker, en person du inte känner alls. Du är fett obehaglig och kvinnohatet genomsyrar allt du skriver.

Tänk om jag var som du, då skulle jag skriva saker som: du är en lönnfet, flintig, frånskild gubbe vars eventuella barn blivit så försummade för dina njutningar och nöjen att de föraktar dig. Kvinnor undviker dig när de upptäckt dina dåliga halvsanningar och fejkpersona, ja vilken loser du är helt enkelt. Du lyssnar på gubbrock, har rökt på ibland i ungdomen, dricker för mycket och sexchattar med småtjejer och skickar bilder på din överskattade pillesnopptomte, men har fått en näsbränna. Nu är du livrädd att bli outad till arbetsgivarna på företaget där du jobbat jättejättejättelänge och du har noll chans att få nytt jobb för du suger egentligen på ditt yrke och alla vet att du fuskar med tiderna, så därför har du gått in i den här psykosen och projicerar dina brott och ditt misslyckade, bortslösade liv på Dumpen och Sara.

Bränns det?
Citera
2022-11-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Din son kanske.
Det kändes väldigt tungt i går kväll när du berätta att din son säjer till psykologen att du har slagit honom.
Hur känns det i fadershjärtat?
Man kan inte välja sina barn, är han korkad är det knappast mitt problem. Men kan garantera att han blir arvslös
Citera
2022-11-21, 22:12
Medlem
Citat:
Det där är BS. Polisen och åklagarmyndigheten hade ju honom under åtal. Dessutom sa läkaren att man inte kunde bevisa någon penetration.
Dumpen försöker få cred för något polisen redan hade koll på. Man överskattar sin egen betydelse och misrepresenterar fakta medvetet. Ingår i deras affärsidé
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-21 kl. 22:19.
Citera
2022-11-21, 22:23
Medlem
Citat:

Rättegången är inte slut...

Det roliga med den här rättegången är att jag tror att övergreppen inte hade ägt rum utan Dumpen.

De försökte verkligen snacka sig ur saken i förra podden. Men de vinklar rätt hårt på sanningen. Värre än en politiker.

Sista fisken är för övrigt en hon, inte han som Dumpen påstår. Begår just nu brottet "folkbokföringsbrott". Mycket allvarligt.

Hon visste vem gäddan var och vart han bodde. Hon visste att gäddan påstod att han våldtog sin unge. Hon uppmuntrade honom till att våldta barnet. Allt finns i FU. Det är en något "annorlunda" bild mot vad Dumpen försöker måla upp i efterhand när de insåg vad de gjort.

Det här är en rättegång jag sett fram emot! Ska bli skoj att läsa domen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in