2022-11-21, 15:31
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsnosse
https://delafil.se/65b0a14c603ca50f/Eksj%C3%B6_TR_B_1877-22_Aktbil_69.pdf

Första gången jag försöker dela något sånt här, så hoppas det funkar.
Detta är MHs p7. JJs hade inte kommit in ännu.

Inget maskat så hoppas inte jag gör något fel nu.

Funkar utmärkt att ladda ner. Tack så mycket intressant läsning🌺💐🌹🌸🌷
Citera
2022-11-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja just det - om ens då.

Det kommer nog att bli en del som vi inte kommer att få svar på. Uppgifter som endast JJ och MH känner till. De lär knappast berätta allt.
Precis.
Citera
2022-11-21, 15:34
Medlem
BayouXs avatar
MH påstår sig alltså ha varit på toaletten och spytt ner golvet då TT levandes lämnat lägenheten, ja vad tror vi om det..Lögner
Citera
2022-11-21, 15:35
Medlem
Någon mer än jag som reagerade starkt på att hon försökt ta livet av sig själv genom Strypning?

Genom att läsa detta så börjar jag tro att MH nog är mer inblandad i själva mordet än vad JJ är.
Alternativt att båda är lika skyldiga.
Men avvaktar på JJs handling.
Citera
2022-11-21, 15:35
Medlem
”Min” länk funkar tydligen för en del och för andra inte.
Jag valde att dela den där jag lyckats bäst med att öppna andra delade filer genom min telefon.

jag hinner tyvärr inte redogöra för vad som står just nu, men förhoppningsvis finns någon annan vänlig själ som kan det..
Citera
2022-11-21, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smalandsbo
Tack!
Mycket intressant läsning måste jag säga.
Tänker inte säga så mycket om det hela mer än att hennes historia är långt ifrån dom få bevisen som vi har fått ta del utav. Även om hon är lågbegåvad enligt läkare så har hon ändå hjärnaktivitet så det heter duga. hon förklarar väldigt detaljrikt(vilket är väntat från en person som ljuger).
Kommer eventuellt ge en längre förklaring efter jag har läst JJs P7a när den kommer.

Tack ännu en gång för handlingen och uppladdningen funkade precis som den skulle.

En P7a, faller inte den under patientsekretessen?
Citera
2022-11-21, 15:37
Medlem
thevowwws avatar
MH ska ha testat kokain och cannabis sporadiskt. Åt haschkakor senast i augusti 2022 ”i en kompis lägenhet”. Misstänker JJs lägenhet. I samband med det ska hon ha fått psykos/hallucinationsliknande symptom i form av att ha påstått sig ”se demoner” i lägenheten.

Tror fortfarande MH ljuger om att hon sovit hela natten och att hon inte vet något om TTs död. Hon har varit med och dumpat kroppen tror jag.

Väntar spänt på JJs dokument.
Citera
2022-11-21, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
En P7a, faller inte den under patientsekretessen?
Inte när den gått igenom tingsrättens expedition, då blir den offentlig.
Det är just MHs P7a som vi har fått nu.
Citera
2022-11-21, 15:38
Medlem
thevowwws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
MH påstår sig alltså ha varit på toaletten och spytt ner golvet då TT levandes lämnat lägenheten, ja vad tror vi om det..Lögner

Kan säkerligen ha spytt EFTER Tove avlidit i lägenheten. Ganska vanligt att vissa människor mår illa och kräks när de ser en död kropp.
Citera
2022-11-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX

Tror det finns någon form av sanning om det hela, de borde kunna hitta någon form av dotter där även om det är upptorkat. Men jag skulle med spy om jag haft ihjäl nån.
Citera
2022-11-21, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevowww
MH ska ha testat kokain och cannabis sporadiskt. Åt haschkakor senast i augusti 2022 ”i en kompis lägenhet”. Misstänker JJs lägenhet. I samband med det ska hon ha fått psykos/hallucinationsliknande symptom i form av att ha påstått sig ”se demoner” i lägenheten.

Tror fortfarande MH ljuger om att hon sovit hela natten och att hon inte vet något om TTs död. Hon har varit med och dumpat kroppen tror jag.

"Hellman uppgav vidare att hon vid flera tillfällen, utan samtidig
substanspåverkan, kunnat erfara viss hörselhallucinos form av
kommenterande röster med nedvärderande innehåll."

Känns som något man drar till med för att få strafflindrig?
Citera
2022-11-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevowww

Borde det inte stått i dokumentet att hon var påverkad när hon togs ? Det står ju bara om tidigare tillfällen inte att hon var påverkad den natten. De flesta ämnen hinner inte gå ur kroppen på nån dag, om man inte röker hasch vid engångstillfällen då kanske men kan inte tänka mig att det gör att man dödar nån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in