2022-11-19, 01:45
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Blir knäpp när nån full idiot ställer sig bredvid och efter en liten stund ser man huvudet vändas och så tittar dom på kuken. Nästa gång de händer då jävlar

Ännu värre när man får en kommentar.

Haha, känner igen mig lite. Har inga problem att pissa i en urinoar så vida det är tyst men så fort det börjar bli högljutt så har jag problem att lätta på trykcet.

Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Och så undrar man varför offentliga toaletter är fan så jävla äckliga(ämnet behandlade pissoarer, men same same but different), tack vare slik efterbliven jävla skit.
Är det alltså skitsvårt att gå på toa UTAN att grisa ner som ett jävla äckel?

Skäms du inte?

Inte för att försvara kommentaren du citerade men ofta så är redan toalett, golv och vägg nedpissad på välbesökta offentliga platser.
Citera
2022-11-19, 20:34
Medlem
Hovslättsmannens avatar
När jag mönstrade i början av 1990, så skulle vi pissa i en mugg av någon anledning. Skulle säga att uppåt 70-80% inte klarade det, bara för att det var folk i närheten. För mig var det inga problem.
Tror att det är färre och färre som kan ställa sig vid en pissoar, och lugnt fortsätta pissa när det kommer en snubbe och ställer sig bredvid. I takt med att folk fyllnar tilll brukar det bli enklare.
Citera
2022-11-19, 21:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
När jag mönstrade i början av 1990, så skulle vi pissa i en mugg av någon anledning. Skulle säga att uppåt 70-80% inte klarade det, bara för att det var folk i närheten. För mig var det inga problem.
Tror att det är färre och färre som kan ställa sig vid en pissoar, och lugnt fortsätta pissa när det kommer en snubbe och ställer sig bredvid. I takt med att folk fyllnar tilll brukar det bli enklare.

Skulle precis kommentera mönstringen när jag såg att du skrivit om det.

Men vad kan man tänkas ha för vajkalle/diagnos om man inte kan pissa när andra människor är med då?
Citera
2022-11-19, 22:02
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Klarar ni av det? Jag har fan seriösa problem med det.
Jag kan vara hur pissnödig som helst men när jag väl står där blir det som en mental blockering.

Det hela hänger väl på att får man inte igång pissandet me detsamma så ökar bara blockeringen och sen har man stått där ett tag.. helt sjukt.
Funkar lite bättre om man är ensam i urinoaren men då gäller det att komma igång innan nån annan kommer in, då ere kört!

Suger att behöva vänta på båset varje gång men det går fanimej inte annars!

Samma sak gäller iofs när man pissar ute i grupp, fixar inte grupp-pissande!

Haha trodde jag var själv om detta. Tydligen inte. Har inte heller några issues gällande den egna nakenheten eller typ penis-komplex. Blir ändå totalstopp.. Lite drygt förut, tycker inte det är särskilt besvärande längre. Livet innehåller jobbigare jävligheter helt enkelt!
Citera
2022-11-20, 09:58
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men vad kan man tänkas ha för vajkalle/diagnos om man inte kan pissa när andra människor är med då?

Det kallas nog inte för något särskilt. Man är van att få vara ifred när man pissar och skiter, och då låser det sig när det är folk i närheten. Tror att de som har förmågan att styra sina känslor har lättare att klara det.
Citera
2022-11-21, 11:47
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Haha, känner igen mig lite. Har inga problem att pissa i en urinoar så vida det är tyst men så fort det börjar bli högljutt så har jag problem att lätta på trykcet.

Inte för att försvara kommentaren du citerade men ofta så är redan toalett, golv och vägg nedpissad på välbesökta offentliga platser.

Hade inte behövt vara så..
Citera
2022-11-21, 11:48
Medlem
Ta ett djupt andetag, blunda och tänk på ett vattenfall.
Citera
2022-11-23, 01:19
Medlem
Jag kan inte minnas senast jag såg någon göra det. Det dog ut på 80 eller 90-talet.

Och nä, jag sysslar inte med exhibitionism.
Citera
2022-11-23, 01:35
Avslutad
Helt omöjligt om andra är omkring. Hatar pissoarer, man vill ju ha sitt privata när man pissar. Hatar när man kommer till restauranger/barer som enbart har pissoarer. Blir nästan alltid bojkott på dem om jag inte hunnit beställa.

Är fan idiotiskt att de fortfarande finns i sådan här modern tid. Vem fan vill stå bredvid någon annan okänd människa och pissa frivilligt ?
Citera
2022-11-23, 03:41
Medlem
allt.o.ingets avatar
Är man på ett ställe med riktiga sunkiga toaletter, så är urinoarerna rena himmelriket. Skänk från ovan.
Citera
2022-11-23, 03:42
Medlem
Ganonitos avatar
Aldrig gjort.
Citera
2022-11-24, 15:03
Medlem
Kläm i dig 8 öl utan att pinka så ska du se att det fungerar skitbra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in