2022-11-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Siden norrmann fjernet linken til bildet etter noen sekunder så reposter jeg den

https://imma.gr/117794x1132f
Nå har ikke jeg fjernet linken, det må flashback stå for - og de som klagde inn linken.
Så går spørsmålet til deg - ser du en bil med bakluka oppe?
Citera
2022-11-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nå har ikke jeg fjernet linken, det må flashback stå for - og de som klagde inn linken.
Så går spørsmålet til deg - ser du en bil med bakluka oppe?

Nei det gjør jeg ikke, men jeg ser en bil som står foran noe annet, sannsyneligvis en større bil.

Klippet på begynnelsen og slutten er nok tatt med noen minutters mellomrom så ting har endret seg.
Citera
2022-11-19, 18:32
Medlem
Rundt 0:07 så kjører det en bil i høyre billedkant som har lys foran og ikke bak
Citera
2022-11-19, 18:35
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Hvis du har stirret på det bildet i 3 år så har du nok mer kompetanse enn meg

Dette handler ikke om kompetanse. Jeg mener at hvis det nå var en bil med åpen bakluke
der, ville ingen være i stand til å stadfeste det sikkert utfra videoen som er lagt ut. Det er
rett og slett ikke høy nok oppløsning.

Det man kan si med en viss sikkerhet dog, og som Jayce påpeker, er at det later til å være
nok aktivitet i området på morgenen til at noen med forbryterske hensikter neppe ville unngå
å bli observert, enten det var av forbipasserende eller kameraer.
Citera
2022-11-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Dette handler ikke om kompetanse. Jeg mener at hvis det nå var en bil med åpen bakluke
der, ville ingen være i stand til å stadfeste det sikkert utfra videoen som er lagt ut. Det er
rett og slett ikke høy nok oppløsning.

Det man kan si med en viss sikkerhet dog, og som Jayce påpeker, er at det later til å være
nok aktivitet i området på morgenen til at noen med forbryterske hensikter neppe ville unngå
å bli observert, enten det var av forbipasserende eller kameraer.
Det med kompetanse var bare for å latterliggjøre Jayce som sitter her og har greie på alt.
At du ikke ser at det står en bil med bakluka åpen kan ikke jeg hjelpe deg med.

Bilen som kjører ut til høyre ca 0:07 ser ut til å være en sølvgrå v70 og er en annen bil enn den med bakluka åpen.
Citera
2022-11-19, 19:02
Medlem
Citat:
Det med kompetanse var bare for å latterliggjøre Jayce som sitter her og har greie på alt.

Bilen som kjører ut til høyre ca 0:07 ser ut til å være en sølvgrå v70 og er en annen bil enn den med bakluka åpen.

Nå var det bilen fra 030 som vi snakket om, om det er samme bilen på 007 vet vi ikke. Det er to forskjellige filmklipp på 007 og fra 030
Citera
2022-11-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Nå var det bilen fra 030 som vi snakket om, om det er samme bilen på 007 vet vi ikke. Det er to forskjellige filmklipp på 007 og fra 030
Aha - så da er alt annet i den videoen uinteressant?
Ja ja, det er du som bestemmer.
Citera
2022-11-19, 19:06
Medlem
Citat:
Aha - så da er alt annet i den videoen uinteressant?
Ja ja, det er du som bestemmer.

Det sa jeg ikke.
Citera
2022-11-19, 19:15
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

La oss da si det er en bil med bakluka åpen.

Det forandrer ikke Jayce sitt poeng, nemlig at det er mer enn nok aktivitet
i området i morgentimene til at noen kan regne med å ikke bli observert.
Citera
2022-11-19, 19:45
Medlem
Når både kommunefolk, turgåere, hundeluftere, fotografer og folk på vei til jobb og skole ferdes der i 8-9 tiden hver dag, så blir det en viss mengde med mulige vitneobservasjoner. Ingen ukjente GM som bedriver overvåking og rekognosering ville ha unngått å få dette med seg. Risikoen for å bli oppdaget er absolutt til stede. Men kanskje noen som er veldig trygge i området ville tatt risikoen med å bruke gangveien.
Citera
2022-11-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
La oss da si det er en bil med bakluka åpen.

Det forandrer ikke Jayce sitt poeng, nemlig at det er mer enn nok aktivitet
i området i morgentimene til at noen kan regne med å ikke bli observert.
Jayce var helt tydelig på at jeg som bare hadde hatt den videoen i 15 minutter kunne se noe som hun ikke hadde sett på 3 år.
Jayce var helt klar på at jeg IKKE så en bil med bakluka åpen.

For meg er dette veldig spennende, biltrafikk på riktig klokkeslett 1 uke før aksjon, på samme sted det har blitt gjort observasjoner av menn som spaner og sølvgrå bil.

Ene bilen har på hovedlys foran men ikke bak.
Det passer bra med videoen fra hjelpemiddelsentralen på aksjonsdagen.

Alt som ikke passer med at TH har kverket kone blir sablet ned her av folk som påstår seg å ha greie på ting.
Latterlig!
Citera
2022-11-19, 20:14
Medlem
Hvorfor skulle angivelig ukjente GM som er opptatt av å "ta ned risiko" velge seg akkurat rushtiden og det mest trafikkerte tidspunktet.

Et tidspunkt med størst mulighet for å bli oppdaget, og tilfeldigvis passet utmerket rundt tidspunktet bilen til TH ble fanget opp på Futurum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in