Citat:
Jag har haft sex precis i den positionen, bakifrån och ett finger i rumpan, och det var jäkligt skönt vill jag minnas. Däremot hade jag blivit chockad om mannen i fråga plötsligt börjat försöka köra in sin kuk istället, jag hade sagt ifrån och sen hade det varit utagerat. Det var verkligen inte självklat på nåt sätt att det skulle innebära analsex. Jag personligen hade dock inte anmält det om inte mannen hade fortsatt trots mitt nej.
OBS, jag kan tycka att om man gnider in glidmedel är det en omständighet som kan tala för att mannen har tolkat ett samtycke, jag vet inte om det var så i detta fallet, att det hade föregåtts av glidmedel. Alltså att han tar ut fingret, börjar gnida in glidmedel för att sedan köra in kuken. Har han hållt på med fingret ett tag och haft glidmedel då är det verkligen inte alls självklart att det ska vara analsex också.
De män jag haft som velat ha analsex de har alltid på något sätt visat detta genom att säga typ "Jag vill ta dig därbak" eller något liknande, undertiden vi haft sex. Då kommunicerar man, på ett väldigt enkelt och tydligt sätt, utan att förstöra stämningen. I det läget har kvinnan möjlighet att svara på inviten, säger man då " ja men inte nu" eller så, då bör det räcka. Svarar kvinnan inte alls på den sagda meningen är det nog bäst att låta bli, iallafall om det är en kvinna man inte känner så väl.
Gällande exemplet du tog ovan, så tycker jag att skillnaden är när du"kör in kuken i fittan" är att hon förmodligen signalerat på andra sätt att hon samtycker. Genom att hon tittar på dig, särar på benen i en position så att det funkar att komma in, alltså allt sånt sker ju automatiskt utan att man tänker på det. Om man däremot kör bakifrån utan någon som helst ögonkontakt bör man försäkra sig om att kvinnan vill att man penetrerar.
Jag har faktiskt väldigt svårt att förstå vad det är som är så komplicerat. Jag förstår att det finns människor överallt som inte är ärliga, som vill andra illa osv, och att man kan råka ut både för falska anmälningar coch våldtäkter om man har otur. Man kan dock råka ut för det mesta om man har otur. Ska man leva med glaset halvfullt eller tomt?
OBS, jag kan tycka att om man gnider in glidmedel är det en omständighet som kan tala för att mannen har tolkat ett samtycke, jag vet inte om det var så i detta fallet, att det hade föregåtts av glidmedel. Alltså att han tar ut fingret, börjar gnida in glidmedel för att sedan köra in kuken. Har han hållt på med fingret ett tag och haft glidmedel då är det verkligen inte alls självklart att det ska vara analsex också.
De män jag haft som velat ha analsex de har alltid på något sätt visat detta genom att säga typ "Jag vill ta dig därbak" eller något liknande, undertiden vi haft sex. Då kommunicerar man, på ett väldigt enkelt och tydligt sätt, utan att förstöra stämningen. I det läget har kvinnan möjlighet att svara på inviten, säger man då " ja men inte nu" eller så, då bör det räcka. Svarar kvinnan inte alls på den sagda meningen är det nog bäst att låta bli, iallafall om det är en kvinna man inte känner så väl.
Gällande exemplet du tog ovan, så tycker jag att skillnaden är när du"kör in kuken i fittan" är att hon förmodligen signalerat på andra sätt att hon samtycker. Genom att hon tittar på dig, särar på benen i en position så att det funkar att komma in, alltså allt sånt sker ju automatiskt utan att man tänker på det. Om man däremot kör bakifrån utan någon som helst ögonkontakt bör man försäkra sig om att kvinnan vill att man penetrerar.
Jag har faktiskt väldigt svårt att förstå vad det är som är så komplicerat. Jag förstår att det finns människor överallt som inte är ärliga, som vill andra illa osv, och att man kan råka ut både för falska anmälningar coch våldtäkter om man har otur. Man kan dock råka ut för det mesta om man har otur. Ska man leva med glaset halvfullt eller tomt?
Ja men är ju det jag menar att vad pratade man om innan? Hon hamnade ju inte på alla 4a genom magi.
Jag är en rumpkille så när jag raggade kvinnor så var det inte oskyldiga små änglar utan snuskfior så långt innan vi hamnat i säng så har jag pratat om vad jag skall göra med alla hennes hål så det finns ju inga frågetecken innan och från min ungdom var det faktiskt så att dom tjejer som inte ville ha analsex någonsin ville inte heller ha ett finger där. Jag tycker exakt som du annars att det blir våldtäkt först när han inte lyssnar på ditt nej men så är ju inte lagen, det blev ju våldtäkt ändå? Alltså ingen av oss är ju perfekt så man kan ju missförstå varandra totalt ibland men för mig är den som inte slutar och gör något mot den andres vilja någon som våldtar och inte någon som är full och lite slö i huvudet och missförstod i 2 sekunder och slutar. Fast jag tycker ju det är lite samma sak. Vi byter fittan mot rumpan så har hon visat att hon gillar beröring och smisk, hon har visat att hon gillar att bli slickad och hon har visat att hon gillar att bli penetrerad och dessutom presenterat hålet för dig. Men visst om båda parter under hela samlaget är helt tysta och inte känner varandra så kan det ju ändå missförstås.
Fast du kan ju inte knulla en kvinna länge och bra utan att det blir våldtäkt nu för tiden. Om hon bestämmer sig för det. Hon kan ju bara gå tillbaka och tänka "aha mellan knull 4 och 5 sa han bara nu ska jag ta det som är mitt och vände mig på mage och bet mig i nacken så utelämnar jag bara att jag kom 7 gånger och blev våtare än någonsin så är det solklar våldtäkt". Är mannen då ärlig när polisen frågar om han frågade om samtycke för knull 5 och säger nej MEN så har han ju skrivit under sin egen dom. Inte fan är det våldtäkt dock.