2022-11-18, 08:00
Medlem
hejsan07s avatar
Alkohol / droger i kombination med intima möten med random okända kvinnor/män/tjejer/killar, som man just träffat OCH med en okänd psykiatrrisk bakgrund .
Ja, vad kan gå fel?
Citera
2022-11-18, 08:04
Medlem
Om kvinnor inte kan hantera alkohol borde de då ens få dricka?
Citera
2022-11-18, 08:09
Medlem
Maureliuss avatar
Häxorna, feminismen, har lyckats baxa myndigheterna ända in i sängkammaren och gör nu business av det hela, precis som äktenskapet.

Ett gott råd till unga män, undvik svenska kvinnor, sätter de inte dit dig för det ena så gör de det för det andra!
Citera
2022-11-18, 08:10
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Häxorna, feminismen, har lyckats baxa myndigheterna ända in i sängkammaren och gör nu business av det hela, precis som äktenskapet.

Ett gott råd till unga män, undvik svenska kvinnor, sätter de inte dit dig för det ena så gör de det för det andra!
Helt med dig Kompis Sverige har blivit galet !
Citera
2022-11-18, 08:11
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Lagrådets stora invändning mot samtyckeslagen är att den saknar förutsägbarhet, dvs att brottet är beroende av offrets upplevelse. Det innebär att jag som man blir juridiskt ansvarig för kvinnans känslor i en sexuell situation, och kvinnans känslor är av naturliga skäl inte tillgängliga för någon annan än just kvinnan.

En av de värsta metoo-historier jag läst, handlade om en kvinna som söp till med sin chef på en konferens. Båda var asfulla och gick upp på hotellrummet, men hon minns inte vad de gjorde där. Givetvis hade hon pojkvän. I den historien saknas inte bara offer och förövare, utan också brott.

Ponera att jag super mig redlös och drar ner på stan och får minnesförlust. Efteråt håller alla jag träffat ansvariga för brott de mycket väl skulle kunna ha begått mot mig. Det är på den nivån vi hamnat lite.
Citera
2022-11-18, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerare
Bra att staten motarbetar lösaktighet och horeri. Det är också ett minne blott att kvinnorna solade topless. Det går åt rätt håll!

Kanske tuttarna är skylda på stranden jämfört med 70 talet. men fittan är ju praktiskt taget synlig på varenda brud under 30. Tiktok Instagram mm är lika med porr utan penetration. Tjejer från 13 och upp.
Bäst pattar och röv som trycks på bästa sätt i ansiktet ger idag brudar miljoner på kontot.
Citera
2022-11-18, 08:17
Medlem
Bizmarcks avatar
Jag är glad att jag inte är ung och knullar runt längre. För 25 år sedan hade jag garanterat åkt dit på den där samtyckeslagen, då det ibland skedde saker som låg farligt nära gränsen.

Idag har jag knappt längre sex, trots att jag är gift. Jag tar hellre några bärs framför tv:n.
Citera
2022-11-18, 08:20
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Kanske tuttarna är skylda på stranden jämfört med 70 talet. men fittan är ju praktiskt taget synlig på varenda brud under 30. Tiktok Instagram mm är lika med porr utan penetration. Tjejer från 13 och upp.
Bäst pattar och röv som trycks på bästa sätt i ansiktet ger idag brudar miljoner på kontot.
Selfie-pinnen och tightsen är den unga kvinnans bästa vänner för att sedan, på ålderns höst, ersättas av katt och lådvin!

Heja Sverige!

Tiktok, instagram osv har varit bra på så sätt att där visas kvinnans sanna natur!
Citera
2022-11-18, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Det är olyckligt, men det är å andra sidan inte verkligt i 3D, utan enbart ett sociala medier-fenomen. Man kan vara säker på att allt är redigerat och förskönat också. Fast många tycker förstås att sociala medier är en del av verkligheten; de lever i den villfarelsen. Det kommer dock alltid att vara skillnad på ett riktigt bröst och ett foto av det. Ceci n'est pas une pipe.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bildernas_bedr%C3%A4geri
Citera
2022-11-18, 08:23
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Jag är glad att jag inte är ung och knullar runt längre. För 25 år sedan hade jag garanterat åkt dit på den där samtyckeslagen, då det ibland skedde saker som låg farligt nära gränsen.

Idag har jag knappt längre sex, trots att jag är gift. Jag tar hellre några bärs framför tv:n.
Håller med. Knulla, nej för fan sånt hundgöra, då tar jag hellre en sup!
Citera
2022-11-18, 08:26
Medlem
Varför ha ONS överhuvudtaget? Samhället är totalt skadat.
Sex är en intim kärleksakt som är totalt förstörd av porrindustrin och det mänskliga egot och sexberoende.
Ser man det för vad det är så blir det inga problem.
Alkohol är det andra problemet.
Dags att vakna nu.
Citera
2022-11-18, 08:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Beror väl på vad det är för tjej också.

Är det en man vet att hon är en jobbig feminist lär det bli så. Torr knappast Jessica 19 år från Köping som är raggare lär bry sig att väcka åtal. Finns en risk att hon utesluts av sina vänner.

Det är tjejer med borderline personlighetsstörning som är det största problemet bland falskanmälerskor. Humörsvängningar kombinerat med manipulativt beteende. Det är många oskyldiga killar som fått skaka galler på grund av dessa (o)mänskliga trampminor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in