Citat:
Ursprungligen postat av
Kapitalistkalle
Kanske en naturlig utveckling att moder jord går in och balanserar nu när vi i människosläktet inte dör som flugor längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
johannes89
Vill man va lite konspiratorisk så tänker ja att om man gör alla sterila men man vet att man kan med dna osv provrörsbefrukta ändå så kanske staten vill ha kontroll på vilka som ska få avla vidare.
Så alla par som vill ha barn måste kontakta en klinik och sen om kliniken tycker det är vettiga människor så hjälper man dom och är de idioter så får dom ingen hjälp.
Vi i Sverige har ju lång historia av att sterilisera folk och rasbiologi var vi bra på.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här teorin. Jag vill ju inte drabbas själv men samtidigt tycker jag de är alldeles för många trashpar som skaffar ungar till höger och vänster hade nog varit bäst för alla om dessa var sterila.
Jag är inte personligen emot en reducering av människor, men jag hade mycket hellre velat att vi hade en 1-2 barns regel, hos alla människor, istället för att dränka planeten i microplaster. Sämre sperma sämre livskraft, dvs sämre liv.