Alltså jag stör mig så fruktansvärt på Homa just nu. Vissa av dem är så chockade när folk spelar för att vinna även om de själva röstar ut folk. Jag brukade heja på Alex men när han tyckte det var fullt att alla lägga på samma så tappade jag respekt för honom. Homa är ju ett hot, det klart att man vill få bort honom? Men de flesta i Robinson verkar ju rösta ut folk beroende på hur mycket de gillar dem, inte vilka som är största hoten. Ser de Robinson som en show för att hitta vänner eller att vinna?
Tänk dig själv att sitta på en ö dag ut och dag in i 40 dagar med folk du inte trivs med. Tänk dig en arbetsplats som är så. Klart att folk inte bara röstar strategisk förrän det hettar till
Den där Resmark frågade om de skulle bada nakna, blev som tyst från övriga de undrar nog vad människan har för störning med hennes tugg hela tiden, tänk och ha Resamark på en arbetsplats, stackars anställda.
Alltså, jag vet inte om jag missat nåt men hur farao kunde Helen o Bella komma in i tävlingen igen???
Vad var då meningen att Sandra och Helen skulle duellera?!
De har ju dessutom blivit utrösrade innan...