Citat:
Ursprungligen postat av
D3adknight
Dom kan väl få ett par strv 122 (så får vi se dom i strid). 👍
Den stridsvagnen är lite tung just nu när det är lerigt. CV90 tror jag passar bättre och den för ju fram en del soldater, jag är ingen expert men "tror" den tar sig fram bättre i svåra förhållanden.
Men man måste börja sända nu och senare även skänka JAS Gripen när man utbildat piloter. Sverige skall bli en stor leverantör och RYSSTROLLEN här skall få vara med och betala, om dom betalar skatt alltså...

...