2022-11-14, 16:39
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Om det är riktiga barn så absolut då kommer dom bli skadade för livet och det är jätte hemskt.

Däremot att som tonåring få bestämma över sin sexualitet ser jag ingenting konstigt i alls. Tänk själv när man var 14 år gammal och hade en snygg vikarie,inte hade man fått livet förstört om man fick ha sex med henne. Snarare tvärt om så hade man fått erfarenhet och kunna tillfredsställa tjejer egen ålder också.

Det där med att livet bli förstört grundar sig i att det är ofrivilligt och att manipulation eller hot eller till och med att någon vuxen har ljugit om sin ålder och sedan manipulerat tjejen till att ha någonting hon inte känner för. Fast om det är frivilligt mellan två personer varför ska någon lägga sig i för att det skiljer lite ålder. Inget annat än en enda moralkaka.
Nu vet jag inte om du är kille eller tjej. Men det är nog stor skillnad på könen i den åldern misstänker jag. Vi killar hade nog gärna tackat ja till en snygg vikare. Men tjejer i den åldern är nog mer för romantik. Är vad jag tror. Men det kan också vara fördomar jag har. Vet inte.
Citera
2022-11-14, 16:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Du kan ju tänka dig hur skadade dessa barn blir som får uppleva detta. Dom kommer aldrig att bli friska efter en sådan uppväxt.
Det vet jag inget om, det berättade han inte, det han tyckte var att det är märkligt. Men såg ingen fara illa.
Citera
2022-11-14, 16:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Läste i en bok där en seglat runt på öarna i Söderhavet, där skrev han att vuxna och barn hade sex med varandra obehindrat, och att vuxna lärde upp barnen. På en av öarna vid giftermål hade brudarna sex med massa män, upp till 50 st. som hon förnöjsamt tog emot. Typ värsta porrfilmerna.
Vem hade skrivit den då? Och vad hette den?
Citera
2022-11-14, 16:56
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vem hade skrivit den då? Och vad hette den?
Det kommer jag inte ihåg, han var svensk, och 50 tal har jag för mig. Har för mig ordet Söderhavet var i titeln. Seglade runt på en flotte, skulle inte våga det på stora havet.
Citera
2022-11-14, 16:57
Medlem
GravidKinkyBrians avatar
Jag gick in på Dumpen för att beskåda den legendariska helkroppsnakenbilden på Kinky-Brian.
Döm om min förvåning när jag såg att den legendariska helkroppsnakenbilden på Kinky-Brian var censurerad!

Dumpen har hängt ut 164 peddogubbar och så vitt jag vet så är det bara Kinky-Brians bilder som är censurerade. Hur kommer det sig?
Min enda teori är att folk bokstavligt talat dog av skratt när dom såg Kinky-Brian naken och att Dumpen därför var tvungna och censurera bilderna.
Citera
2022-11-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag efterfrågar inte platser där de har den absurda sedvänjan att gifta sig med underåriga , jag frågar efter var det är normalt och socialt accepterat att likt gäddorna ha tillfälligt sex med barn

Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Japan är det 13-årsgräns för sex t ex om du inte är i maktställning till ungen. Tyskland och Italien har 14 år som gräns där. I Brasilien är det fritt fram för alla över 14 år. Argentina är det 13 år som gäller ifall du inte är i en beroendeställning till ungen. Colombia 14 år för alla. Sudan har 12 eller 13 år beroende på kön. Det är 12 år i Trinidad och Tobago om du inte har sex med en äldre som du står i beroende mot. I Niger är det 13 år som gäller.

I dessa länder antar jag att det är mycket mer socialt accepterat!

https://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_by_country

Jag tror även att Adina är bekant med fenomenet Baka Bahksi i Afghanistan men låtsas som att det regnar. Småpojkar kläs ut till lättklädda små flickor och det är inte bara dans på menyn så visst är det accepterat. Kulturellt. Perfekt att fylla Sverige med män därifrån.
Citera
2022-11-14, 17:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det kommer jag inte ihåg, han var svensk, och 50 tal har jag för mig. Har för mig ordet Söderhavet var i titeln. Seglade runt på en flotte, skulle inte våga det på stora havet.
Du kan nog utgå ifrån att han fantiserade vilt.
Lika vilt som gäddorna.
Citera
2022-11-14, 17:06
Medlem
Citat:
Japan är det 13-årsgräns för sex t ex om du inte är i maktställning till ungen. Tyskland och Italien har 14 år som gräns där. I Brasilien är det fritt fram för alla över 14 år. Argentina är det 13 år som gäller ifall du inte är i en beroendeställning till ungen. Colombia 14 år för alla. Sudan har 12 eller 13 år beroende på kön. Det är 12 år i Trinidad och Tobago om du inte har sex med en äldre som du står i beroende mot. I Niger är det 13 år som gäller.

Och genomsnittet i världen är 16 år vilket betyder att Sverige har en lägre ålder
Citera
2022-11-14, 17:07
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du kan nog utgå ifrån att han fantiserade vilt.
Lika vilt som gäddorna.
Det låter mer som en trovärdig förklaring.
Citera
2022-11-14, 17:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag tror även att Adina är bekant med fenomenet Baka Bahksi i Afghanistan men låtsas som att det regnar. Småpojkar kläs ut till lättklädda små flickor och det är inte bara dans på menyn så visst är det accepterat. Kulturellt. Perfekt att fylla Sverige med män därifrån.
Jag antar att du menar Bacha bazi - det är förbjudet i Afghanistan
Citera
2022-11-14, 17:10
Medlem
Citat:

Nej det är knappast socialt och kulturellt accepterat i många av dessa länder att ha ens ha sex utan att vara gift än mindre att chatta med unga och ha tillfälliga möten för sex.
Kyrkan är stark i många av de länder som räknas upp
Citera
2022-11-14, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik800
Undrar hur fan handbollsklubben kan ha kvar lagbilden på hemsidan?? Dessutom under rubriken "Ungt och gammalt i en skön mix"

Kalmar och trakterna runtomkring känns som ett centrum för pedofiler och snusk-gäddor.

Hur många har Dumpen plockat där?

Kanske ingen i föreningarna som bryr sig?

Han var väl engagerad i supporterklubben runt hockeylaget också?

Tror du han är välkommen dit igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in