Citat:
Ursprungligen postat av
VerklighetenJa
Där snackar vi " Negerjobb " pågar med den Chefen .. tacka fan att hälsan Åker
har för mig han försökte sluta men si det gick inte .Får .Resa runt med olje stället sydvästen på mot Spottloskorna
Sedan är det ju annan sak Missuppfattningen Allt ryssen säger är fel och allt Juden säger är sant .
( EN med kosingen på Offshore konton )
Det gick snett redan på 40 talet
VI får aldrig glömma --Om detta må ni berätta .. Jamen då gör vi ju inte DET --- Släpp för fan inte fram Juden -- Då går det på detta viset .Boxaren som No 2
Var det inte en vits om Ingemar Johansson som erbjöds 50 % och upprört svarade nej nej jag skall ha hälften...
En Läderbög och en Boxare ..ja hur måste det GÅ ?? -- ingen raket forskning..
Det är ju sensmoralen..Heja Orban .. sparkade ut Soros.
Det önskar Ukrainarna nu att dom också hade gjort..
" Dumb Ass " har F*ckat upp det Big Time
Någon börjar yra om Judebolsewitsche Untermensch igen Blitzieg Ser inte så bra ut.. Inför vintern
NU HELLER lika lite som vid Stalingrad på Vintern förra gången ..
Clean up your Act..
Med en kopp kaffe i hand började jag läsa tillbaks några sidor i tråden för att se om där var någon trevlig uppdatering från östfronten. När jag kom till detta inlägget så fann jag mig själv helt sonika stirrandes på monitorn medans kaffet mitt sakteligen kallnade.
Vad ända in i helvete? Jag läste ännu en gång för att försäkra mig om att min monitor fortfarande var hel och att det inte hade skett en massflykt av pixlar, men nope....allt väl på den fronten. Men på denna herres (postaren av inlägget) östfront, så som alla fronter, verkar det mesta gått käpprätt åt helvete. Så då är frågan - är det befriande att vara så fullständigt borta?
Att du lyckades få in ett Ukraina i det hela är inget annat än imponerande, även om den stora bokstaven hade hamnat lite galet......som i resten av HELA skriften. Snacka om att det översättningsprogrammet har fått arbeta på högtryck i ditt inlägg. Tveklöst både en och fler IC som gick åt fanderns där.
FRÅGORNA kvarstår - Kommer det snöa i LENINGRAD även denna sommaren? Kommer alla judar sätta ett åttonde ljus i ljusstaken? Kommer Joulupukki ge herr Rayban några nya monokler i år? Och sist men inte minst....Kommer Ryssland attackera Taiwan efter att de misslyckats i Ukraina?