Citat:
Ursprungligen postat av
jorban
Många babbar är på Rysslands sida för de vet vilken skit USA håller på med och har bombat sönder deras hemländer.
För dom är USA fienden
Precis som Ryssland lever dom i gamla tider och motsätter sig den unipolära världsordningen.
Det är löjligt då vi knappt har någon neutralt.
Vi har globohomo som du, och babbarna är all in Ryssland och runkar till Tjetjenska tiktok videos
Märkligt att de då flyr just hit när det blir kaos i hemlandet. Vore det inte bättre att fly till ett land man gillar och delar ens värderingar än att fly till ett land man ogillar (eller hatar) och tvingas bli utsatt för allt möjligt (globohomo etc) som man ogillar?
Verkligen logiskt beteende. Man flyr till ett land man hatar och hjälper det landet att bli ännu starkare på bekostnad av det land som man gillar. Förmåga till logiskt tänkande verkar inte vara en stark sida hos befolkningen utanför västvärlden.
Om jag skulle behöva fly Sverige skulle jag absolut välja ett land som liknar Sverige och där jag tror att jag kan känna mig någorlunda hemma. Detta ryska krig har just gjort att Ryssland halkat ner ett par placeringar på min lista över favoritländer. Ryssland ligger nu strax efter Afghanistan och Nordkorea på listan. Men fortfarande handlar det om platserna ca 185-190....