Citat:
Ursprungligen postat av
UnitedKingdom
Du har "ta me fan hål i hela huvvet", när har jag sagt att inte alla barn ska skyddas, du är inget annat än en ond människa som gör skillnad på barn och barn.
Jag har hela tiden sagt att pedofiler ska jagas, gärna med dumpen, men hoppa över freakshowen, fiska på som vanligt, sätt dit gäddorna, ta kontakt med Polis, Familj, Arbetsgivare, Sjukvården, ja alla som bara har något med gäddan att göra, MEN lägg ner freakshowen, den skadar otroligt många oskyldiga.
Jag har så otroligt svårt att förstå varför ni dumplingar inte kan ha två tankar I huvudet samtidigt, varför, ni ver ju vara rätt fungerarande i övrigt?
Snarare är det du som inte kan hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Du vill värna om förövarnas integritet, om deras familj drabbas är det inte deras ansvar - alltid någon annan.
Uthängningarna handlar om att stoppa förövare - helst INNAN de fått tag på något offer alls, annars för att förhindra fler offer.
Det handlar om att stoppa dem, de skall hålla sig borta från att ragga barn på nätet. De skall vara rädda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Men för guds skull!!! Det finns ju inga barn i de allra flesta tillfällen på Dumpen!!!
Jo, det gör det självklart.
Om de - helt osannolikt - skulle ha fastnat i Dumpens nät på första försöket så har de ändå visat sin potens som förövare och måste stoppas innan de får tag på ett riktigt barn.
Ingen oskyldig fastnar i Dumpens nät.