Citat:
Har lämnat några teorier tidigare där jag även räknat in pojkvännen.
Lämnar honom utanför i detta fallet.
Av någon anledning påbörjas ett överfall av Tove, jag tror inte att det behövs vara speciellt mycket som triggar igång det och min personliga uppfattning är att detta redan vid bråket på nöjet har växt fram, att de båda GM ska lära henne en läxa.
De kanske inte planerade att mörda henne men under tumultet så för hon, genom att blodtillförseln till hjärnan stängs av, även lufttillförseln.
Med eller utan hjälpmedel men med hjälp av varandra.
Lite blod efter henne hittades vid första polisbesöket därav brottsrubriceringen som de häktades för.
Att de orkade få ner henne i bilen är ju rätt uppenbart eftersom hon hittades där hon gjorde och med största sannolikhet dog i lägenheten.
Med hjälp av information från mobilerna har de nu lyckats få fram så pass mycket att de är anklagade för mord.
Kontentan av detta är, att är man en dålig människa så är man dålig oavsett vart man kommer ifrån och vilka pronomen eller identitet man väljer att använda på sig själv.
Är man en bra människa så är man det oberoende av härkomst sexuell läggning osv osv.
Dessa tjejer är riktigt dåliga och alla som tror att MH är styrd av JJ och att det är lite synd om henne måste ändå förstå att varje individ har sitt egna ansvar över sitt liv och alla sina handlingar.
Hade mer fattat det istället för att ha ursäkter till att bete sig så hade nog världen sett annorlunda ut.