2022-11-06, 12:43
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATOR
Indrivningsverket har nog det aktuella saldot.

Det är jag övertygad om.
Men pga telefonköer och brist på tid är det väl ganska ok att fråga i tråden eftersom HB engagerar så många personer?
Citera
2022-11-07, 06:21
Medlem
I gårdagens program med en sjökapten så var Bergmark väldigt ödmjuk och nämnde inte saker som att han dykt på Estonia eller att han är högt utbildad inom det mesta, han tar ju alla tillfällen i akt att nämna det i normala fall men när han pratar med någon som direkt kan ifrågasätta det han säger så är det tyst.
Citera
2022-11-07, 19:52
Medlem
Håkan den såkallade "Röjdykaren" som verkar helt okänd bland kollegor, och hans kompis "tågkonduktören". De verkar vara insatta i det mesta.
Citera
2022-11-08, 14:17
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Håkan den såkallade "Röjdykaren" som verkar helt okänd bland kollegor, och hans kompis "tågkonduktören". De verkar vara insatta i det mesta.
Inte en käft bland dykarsverige känner till karln,men vageln verkar borta i alla fall. Kanske han skar bort den själv.
Man bör dock vara lite nyanserad i sin kritik. Personligen misstänker jag att häcklandet och hatet i denna tråd mycket härrör från hjärntvättade dubbelboosters eller vad säger du intermittententexplosiv moderator läkare. Du är en del av hatdrevet. Jag har personligen konfronterat Bergmark då jag är övertygat att han är en mytoman men erat häcklande bottnar i något helt annat era jävla kretiner.
Citera
2022-11-08, 23:50
Medlem
anre24s avatar
Håkan och Öystein är kanonbra.
Citera
2022-11-11, 21:21
Medlem
ballobass avatar
Gött att få lite fakta på hur sabotaget med Nordstream 2 gick till
Citera
2022-11-11, 22:01
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Håkan och Öystein är kanonbra.
Jo men tjenare! De är två avdankade mytomaner, där fyllot Håkan är värst!
Citera
2022-11-11, 22:06
Medlem
HVIT.s avatar
Nu sitter ärkemytomanen och sluddrar i sitt nya pojkrum.

https://www.youtube.com/watch?v=XgfPv4W3bVI

Någon vettig person kommenterade:
Sorry Håkan, men du behöver tvätta både håret och dig själv för du ser bedrövlig ut nu! Dessutom verkar du vara lite onykter, kanske? Ditt snack är bara trams!!!! 😀

Svaret från den mångsidiga kunskapskällan Beggis blev:
Håkan Bergmark TV
Titta inte då din jävla idiot

Citera
2022-11-12, 09:26
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Nu sitter ärkemytomanen och sluddrar i sitt nya pojkrum.

https://www.youtube.com/watch?v=XgfPv4W3bVI

Någon vettig person kommenterade:
Sorry Håkan, men du behöver tvätta både håret och dig själv för du ser bedrövlig ut nu! Dessutom verkar du vara lite onykter, kanske? Ditt snack är bara trams!!!! 😀

Svaret från den mångsidiga kunskapskällan Beggis blev:
Håkan Bergmark TV
Titta inte då din jävla idiot

Gårdagens sändning var lite av ett guldkorn, fyllesludder och för en gång skull lite källhänvisningar i form av "flera underrättelsetjänster som jag har kontakt med". Annars det är färre fyllesändningar än tidigare. Jag tror att engagemanget knapptryckarna har fått Håkan att lugna sig lite med spriten. Innehållet är dock samma svammel och när det inte är live är det fortfarande högläsning och tiggeri.

Har lyckats geolokalisera det nya vinterboendet.
Citera
2022-11-12, 09:36
Medlem
JagLurarDigs avatar
Det är ett skönt format så långt bort från PK som möjligt och så länge faktan är minst 50% korrekt är det bra. Krävs viss personlighet för att våga göra sådant. Folk klagar mest för de inte vill veta sanningen utan leva bekvämt i god tro om makten.
Citera
2022-11-12, 11:18
Medlem
NyaHenriksss avatar
Har videokreatören tappat en eller två framtänder? Ser så ut i senaste videon. Han sluddrar rejält också!
Citera
2022-11-12, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Har videokreatören tappat en eller två framtänder? Ser så ut i senaste videon. Han sluddrar rejält också!
Jag meckade lite med Youtubespelaren och lyckades få en stillbild precis när han förtydligar namnet på floden Dnepr. Jodå. Båda framtänderna saknas. Fylleslagsmål eller bara bristfällig hygien och karies?
https://imgur.com/a/ZwyvKWM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in