2022-11-08, 23:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl ingen dum idé att sälja kortlekar med pedofilerna och hebefilerna - dock finns två problem.

Det är svårt att uppdatera sålda kortlekar

och

De kan inte få utgivningsbevis för kortlekar.
Och det var ett dåligt skämt, anspelar på att de gör allt för att dra in pengar. Och sprida deras budskap.
Citera
2022-11-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Enligt dagispersonalen mår ungen utmärkt och är glad och pigg ända fram tills gäddan träffar Dumpen. Sen mår barnet dåligt.

Resten finns i din skalle. Finns inga som helst bevis för något annat övergrepp i fysisk form. Du kan inte fantisera i hopp bevis och använda dig av.

Han hade inga fler barn för övrigt. Han sysselsättning verkar varit densamma som din. Bidrag och ligga på soffan. Han hade något extrajobb på slutet. På så sätt slår han ju dig.

Det var väl du som skrev att Micro113 har IQ badboll? Samtidigt skriver du att det är "så synd om pedofiler som är dumma i huvudet och hängs ut".

Spelar ingen roll för barn om de blir våldtagna av dräglande Tjoffe/Mahmat eller Einstein.

Så hur vill du ha det? Att ha IQ badboll som pedofil - då är man ett offer? Att ha IQ badboll som pedofilmotspråkare - då är man en idiot?
Citera
2022-11-08, 23:07
Medlem
Citat:
Och vad gör vi med människor som lockar en pedofil som inte våldtagit ett barn att faktiskt göra det irl?

Fel ställd fråga - vad gör vi med personer som aktivt jagar barn att knulla?
Citera
2022-11-08, 23:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Och vad gör vi med människor som lockar en pedofil som inte våldtagit ett barn att faktiskt göra det irl?
Är det så att en pedofil inte kan stå emot att begå övergrepp om det finns ett möjligt barn /någon ung inom räckhåll?
Att man skulle tappa kontrollen på nått sätt?
Citera
2022-11-08, 23:12
Medlem
Citat:
Enligt dagispersonalen mår ungen utmärkt och är glad och pigg ända fram tills gäddan träffar Dumpen. Sen mår barnet dåligt.

Resten finns i din skalle. Finns inga som helst bevis för något annat övergrepp i fysisk form. Du kan inte fantisera i hopp bevis och använda dig av.

Han hade inga fler barn för övrigt. Han sysselsättning verkar varit densamma som din. Bidrag och ligga på soffan. Han hade något extrajobb på slutet. På så sätt slår han ju dig.

Bevis finns ju genom att mannen själv i chatt berättat vad han har gjort i kombination med dagispersonalens vittnesmål och, rent bevismässigt, att han uppenbarligen har ett sexuellt intresse för barn. Jag tror att han kommer fällas.
Citera
2022-11-08, 23:15
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybrun
Bevis finns ju genom att mannen själv i chatt berättat vad han har gjort i kombination med dagispersonalens vittnesmål och, rent bevismässigt, att han uppenbarligen har ett sexuellt intresse för barn. Jag tror att han kommer fällas.
Hoppas att han blir fråntagen vårdnaden av barnet. Ingen bra miljö att växa upp i.
Citera
2022-11-08, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Är det så att en pedofil inte kan stå emot att begå övergrepp om det finns ett möjligt barn /någon ung inom räckhåll?
Att man skulle tappa kontrollen på nått sätt?

Suck... Du om någon borde väl veta hur missbrukare fungerar?

Visst du kan ju låta nyktra alkoholister knäcka extra som nattvakter på systembolaget. Låta dömda pedofiler jobba i skolorna. Låta Patrik vakta rummet med narkotikabeslag hos polisen.

De kan väl avhålla sig?

Bättre att jobba förebyggande och inte försöka locka in dem i dumheter.
Citera
2022-11-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybrun

Det övertygade mig om att han verkligen våldtagit ungen i vart fall. Vill minnas att flickans dna fanns på några sexleksaker också. Men de kan ju ha hamnat där av annan orsak.

Jag tror också han blir fälld. Men det hade varit bättre om han inte haft 3 timmar på sig att städa undan bevis.

Det bästa är ju om flickan inte blivit våldtagen alls.

Att locka pedofiler att våldta barn och sedan sätta dit dem för brottet. Det får vara med fiskarnas egna barn i så fall.
Citera
2022-11-08, 23:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Suck... Du om någon borde väl veta hur missbrukare fungerar?

Visst du kan ju låta nyktra alkoholister knäcka extra som nattvakter på systembolaget. Låta dömda pedofiler jobba i skolorna. Låta Patrik vakta rummet med narkotikabeslag hos polisen.

De kan väl avhålla sig?

Bättre att jobba förebyggande och inte försöka locka in dem i dumheter.
Det första som man som pedofil/hebefil bör ta ansvar för då måste ju vara att inte gå in i kontaktforum där det finns barn och unga på nätet.
Det är väl ändå det minsta man kan kräva.
Vad menar du med "missbrukare"?
Jag är en sån där tråkig en som varken röker eller dricker utan mockar skit efter hästen istället.
Citera
2022-11-08, 23:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Var hittar du det.
Såvitt jag läst så sker förändringen någon vecka innan kontakt med Dumpen.

Citat:
Jag lyssnar på det åklagaren fantiserat ihop till åtalet .. din mupp.

Citat:
Han har utnyttjat andras barn - minst ett som inte vågade ta steget ut till anmälan och åtal.

Nåja - du är ju pedofil så jag förstår att du försöker förminska hans brott - det ligger i er natur lika säkert som att ni skadar barn.
Citera
2022-11-08, 23:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och det var ett dåligt skämt, anspelar på att de gör allt för att dra in pengar. Och sprida deras budskap.
Jag instämmer i det -- men utgår självklart att du med dina böjelser inte lade kommentaren för att skydda Dumpen utan för att försöka shama mig....
Citera
2022-11-09, 00:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Det var väl du som skrev att Micro113 har IQ badboll? Samtidigt skriver du att det är "så synd om pedofiler som är dumma i huvudet och hängs ut".

Spelar ingen roll för barn om de blir våldtagna av dräglande Tjoffe/Mahmat eller Einstein.

Så hur vill du ha det? Att ha IQ badboll som pedofil - då är man ett offer? Att ha IQ badboll som pedofilmotspråkare - då är man en idiot?
Tack.
Svaret på den frågan blir väl bara mer svammel och ansvarsförskjutning -- det är Dumpen eller barnen själva ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in