Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
För att det kanske känns omoraliskt för dem att sätta en dålig stämpel på TTs pojkvän (otrohet) nu när han är i stor sorg. Noterade att hans grannar hört högljudda bråk innan från hans lägenhet. Kan varit både han och T som bråkat, eller han och JJ om hon hade en affär med honom eller något i den stilen. Eller så är det helt irrelevant. Vem vet?
Oj när var de högljudda bråken i hans lägenhet?
Är det bekräftat att det var mellan han och TT?
Ja att konflikten är den springande punkten i fallet är jag övertygad om. Det kan vara just så som du skriver att det handlar om otrohet mellan JJ och AW.
Men om det är så vet alla inblandade och livet går vidare? Men det hela har inte lagt sig, någonting skaver.
Jag tänker att ett möjligt scenario kan då vara att någon av de inblandade, JJ eller AW, har ljugit eller undanhållit delar av sanningen för TT om tex omfattningen av otroheten? Den har kanske pågått under lång tid och var inte något ”one night”? Den pågick kanske?
Det skulle innebära att JJ:s ord står mot TTs (AWs) ord och TT hamna mitt emellan när hon tror på AWs ” sanning” men kanske inte har hela bilden klar för sig och dessutom skyller allt på JJ?