2022-11-08, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guuben
Jag ansåg "trolovad" passa ihop med nasse idioter.
Du missade poängen.
Men en bra poäng skall inte förstås av alla - då har den varit för simpel ;-)
Bara för besserwizzrar, vill man kommunicera med andra är det att föredra att vara förståelig
Citera
2022-11-08, 01:39
Medlem
Drozds avatar
Man undrar lite vad britterna sysslar med egentligen? Är deras primära utrikespolitiska mål att vara Washingtons stövelslickare nummer 1?

Träning och beväpning av SS Azov och andra naziförband sen 2014, BoJos torpederande av fredsfördraget från Istanbul, samarbete med SBU för att iscensätta false flag-massakern i Butja, attentatet mot Nord Stream, planering av sprängningen av Krimbron, planering av drönarattacken mot Sevastopol via den säkra fartygskorridoren, osv, osv.

Och givetvis kolporterar brittisk rännstensmedia beredvilligt precis ALLA propagandalögner som hökarna i Pentagons och Washingtons lögnsmedjor producerar.

Ska bli intressant att se vad Kreml plockar fram ur giftskåpet för att straffa britterna. Skulle inte vilja vara i London om den här konflikten eskalerar...
Senast redigerad av Drozd 2022-11-08 kl. 02:03.
Citera
2022-11-08, 01:50
Medlem
Citat:
Prata inte skräp.
Visa mig en länk som påvisar om ryska nasseregementen.
Ukrainska finns men jag har inte läst någonstans om dito ryska.
Rinner all kritik mot Ukraina (Europas Nigeria) av som vatten på en gås?
https://informnapalm.org/sv/nynazister-fran-st-petersburg/
https://www.dn.se/varlden/ryska-nazister-slass-for-putin-i-ukraina/
Några länkar i alla fall
Citera
2022-11-08, 01:56
Medlem
CanisMinors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamdar
https://informnapalm.org/sv/nynazister-fran-st-petersburg/
https://www.dn.se/varlden/ryska-nazister-slass-for-putin-i-ukraina/
Några länkar i alla fall

Hen bryr sig inte...

https://www.youtube.com/watch?v=XQc6mJ7u8gQ

Här har en länk till!
Citera
2022-11-08, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Ryssarna gräver enskilda gravar om dom kan och det såg vi i Izium med. Gravar med märkta kors men trots det kallades det massgravar och mord. Ryssarna får ta hand om många, många döda ukrainska soldater som kastats in i granatregnen och frågan är om det är bättre att bara låta dom ligga.

Har du någonsin sett USA i modern tid ta hand om döda fiender och begrava dom? Iof slåss dom oftast mot en annan kultur och religon men ändå. Ryssarna försöker visa respekt för de döda eftersom det är slaver med samma kultur och religon. Ryssarna respekterar de levand av samma orsak men folk dör ju naturligtvis ändå bland kulor och granater. Det är samma här, visade väst respekt och omtanke för folken dom krigade mot? Hur många har dött i USA:s alla krig?

Själva dödandet, det är ju krig, Ukraina och väst ville ha krig och Ryssland ställde till slut upp efter alla provokationer. Du vill ha krig, många här vill ha krig, vi ska hata ryssarna och döda så många som möjligt.
Det handlar inte så mycket om respekt att begrava döda, gör man inte det riskerar man smittspridning av dödliga sjukdomar när de formulerar. Handlar helt och hållet om självbevarelsedrift att begrava dem, det som kanske diskuteras angående massgravarna är nog mer ifall det varit avrättningar som lett till dem
Citera
2022-11-08, 02:19
Medlem
Citat:
Olje- och gasrestriktioner som införts av länderna i Europeiska unionen (EU) kommer inte att kunna påverka Rysslands intäkter. Denna slutsats drog den brittiska tidskriften The Economists krönikörer i en artikel som publicerades förra veckan.
Skjut inte budbäraren:-)
Nåväl, detta har vi vetat ända sen våren.
Länken...
Citera
2022-11-08, 02:33
Medlem
Citat:
Helt klart att dina påstådda Ukrainska vänner i så fall inte levt i sydöstra Ukraina.
Det var I synnerhet nazis som trakasserade befolkning där.
Det urartade i samband med att Ryssland återtog Krim som Krusse gav bort.
Så du menar att det var pga Rysslands angrepp av Krim ukrainarna lackade på ryssen?
Citera
2022-11-08, 03:38
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
En intressant aspekt när det kommer till infrastruktur är hur ryssen å sin sida till största del förlitar sig till en väg och järväg vardera 700 km genom "Murmansk korridoren". Livsnerven för hela Kolahalvön (deras största flottbas är placerad i Murmansk om jag inte missminner mig, exempelvis).
Krävs nog inte många finnar med ett jävla sisu i skydd av taigan för att göra denna pulsåder obrukbar.

Jag tar värvning direkt! Jag skall åka skidor till den vägen och lägga minor och sprängladdningar där!
Jag har tyvärr inte gjort värnplikt (Jag var antagen till det efter uppbådet men tackade nej). Men jag är fortfarande vältränad, jag kan åka skidor med en massa minor i ryggsäcken!
Citera
2022-11-08, 03:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Träning och beväpning av SS Azov och andra naziförband sen 2014, BoJos torpederande av fredsfördraget från Istanbul, samarbete med SBU för att iscensätta false flag-massakern i Butja, attentatet mot Nord Stream, planering av sprängningen av Krimbron, planering av drönarattacken mot Sevastopol via den säkra fartygskorridoren, osv, osv.

Alla fria och frihetsälskande människor vill störta mördar-moskva. Azov har gjort en ny brigad (Kraken) som utplånar ryssar. Azov växer, ryska mördar-armén krymper.

https://www.youtube.com/watch?v=jVvgnHxJoSY&t=103s
Citera
2022-11-08, 04:09
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Och dessa ryska fjollbögar dyrkas av foliehattarna i tråden. Undrar varför... den undertryckta homosexualiteten bland ryska uniformer är helt normalt förekommande i de ryska militärlägren.

Tro väl fan att de får bomber i skallen hela tiden när de håller på med bögandet istället för att hålla utkik efter fienden.
Fast hur vet vi att soldaterna är bögar. Ena soldaten kanske var en kvinna…
Citera
2022-11-08, 04:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Truppen som fick mycket förluster vill fortsätta att strida. jag hoppas de alla dör!
https://twitter.com/wartranslated/status/1589735873444450306
Citera
2022-11-08, 05:04
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Man undrar lite vad britterna sysslar med egentligen? Är deras primära utrikespolitiska mål att vara Washingtons stövelslickare nummer 1?

Och givetvis kolporterar brittisk rännstensmedia beredvilligt precis ALLA propagandalögner som hökarna i Pentagons och Washingtons lögnsmedjor producerar.

Ska bli intressant att se vad Kreml plockar fram ur giftskåpet för att straffa britterna. Skulle inte vilja vara i London om den här konflikten eskalerar...
vad ska pissryZzen göra, förgifta nån vatnik bosatt i London som vågar vara otrogen mot kremls lögner på sin höjd, allt inför deras kameror 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in