Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Hur kan Homayon helt sakna skäggväxt? Alla har ju mer eller mindre helskägg vid det här laget men inte Homayon. Han ser ut att vara helt slätrakad.

2022-11-07, 20:23
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Östasiater blir sällan mycket håriga, de åldras heller inte lika snabbt som resten av världen...
Jasså? Det finns väl en hel del japaner med välväxta skägg och mustascher. Sen är väl inte Homayon östasiat. Är han inte från Afghanistan?
2022-11-07, 20:41
Medlem
Citat:
Jasså? Det finns väl en hel del japaner med välväxta skägg och mustascher. Sen är väl inte Homayon östasiat. Är han inte från Afghanistan?

Har väl med genetik att göra till stor del också...men ändå jäkla skönt att inte ständigt behöva raka sig och skit måste jag säga...
Senast redigerad av Shieldhero 2022-11-07 kl. 20:56.
2022-11-07, 21:01
Medlem
Citat:
Hur kan Homayon helt sakna skäggväxt? Alla har ju mer eller mindre helskägg vid det här laget men inte Homayon. Han ser ut att vara helt slätrakad.
Alexander och Martin har nästan inte heller skägg. Men ingen av killarna ser lika rakade ut som Homayon. Det är väl genetiskt bara.

Nu när jag tittar tillbaka så har ändå Martin lite skägg.
Senast redigerad av chaga 2022-11-07 kl. 21:03.
2022-11-07, 21:10
Medlem
Apostelns avatar
Valentino vann väl inte en enda individuell tävling, medan det aldrig var hans fel när laget förlorade. Han satsade allt på falskspel och sen gjorde han exit med en individuell tävling. Classy.
2022-11-07, 21:12
Medlem
Nu när Valle har lämnat och med säkerhet inte kommer tillbaka kan jag ändå säga att han betett sig bättre än vad Shevin gjorde under sin medverkan. Något som dock är värre än Shevin och andra idioter som deltagit är La Familia.
Senast redigerad av chaga 2022-11-07 kl. 21:14.
2022-11-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Först av allt. Min topplista den här omg Robinson.

Petra helt klart den läckraste jag säger bara att få köra ”underverket” mellan pattarna på Petra!Sen blir det hårdare men Lo kniper silverplatsen med ett skäggstrå.Som ödemarksraggare är det alltid lika skönt att få dunka på en Luleraggare.

Pelle och Erik att få ha en ormgrop med dem bara tanken gör ju viken man som helst spränghorny.

O.B.S.E.R.V.E.R.A Jag är inte homosexuell. Men är man därute i djungeln så gäller djungelns lag!

Vem är Erik?
2022-11-07, 22:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illerjuice
Vem är Erik?

Buttson har alltid varit lite disträ. Gissningsvis menar han Alex.
2022-11-07, 22:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Tycker det hedrar Valentino att inte köpa det här Gränsland-tramset.

Hedrar? Näää - det visar bara på att han är feg och inte tror sig om att kunna ta sig tillbaka till Robinson för egen maskin. Det skulle ju vara otroligt skämmigt för Valle om han kom till Gränslandet och blev utslagen av någon av kvinnfolket där - den skammen skulle han aldrig klara av, därför vägrade han att ta chansen som alla andra brukar ta!
2022-11-07, 23:33
Medlem
Eddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Från vilket afrikanskt land behagar Merdi härstamma från?
Kongo-Kinshasa om det här är hennes familj.
http://namnlista.se/familjen-losokola-bokofo-utvisas-orattvist-ur-sverige-hjalp-dem-skriv-pa
2022-11-08, 00:39
Medlem
Lala.s avatar
Mina favoriter nu utan inbördes ordning är:
L-O
Kristoffer
Alex
Homayon

De står alla upp för vad de tycker är rätt och fel och låter sig inte manipuleras. De verkar dessutom ha hjärtat på rätt ställe.
2022-11-08, 00:59
Medlem
Valle framställs (mest av sig själv) som nån stor ledare och duktig i tävlingar, men ledarskapet har ju inte ens varit medelmåtta och han har ju underpresterat i tävlingar, sprungit fel, lade fel första bricka idag och inte gjort nåt speciellt annars, men linda lättlurade deltagare runt sitt finger var hsn bra på iaf!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in