2022-11-07, 20:28
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Alltså den här tråden är ju ett lost case om man vill läsa om gäddor.

Oändliga diskussioner om och försök till ”juridik”, vad som är pedofili, huruvida Dumpen är bra eller inte och angående Sara och Patriks privatliv (seriöst?) Eller vuxna personer som försöker förklara hur barn tänker.

Det har pågått in i absurdum.

Hur orkar ni? Uppriktig fråga.

Förstår vad du menar och håller med om att det har spårat ur, men tråden ligger trots allt i "brott och brottsbekämpning". Att diskutera lagar och regler samt huruvida dessa följs eller inte hör till.

Tycker däremot att alla peddoälskare kunde hålla sig undan. De tillför inget värde här eller någon annanstans. Deras sönderrunkade hjärnor är inkapabla att förstå att ingen bryr sig om vad dom anser.
Citera
2022-11-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag pratar inte om hur de arkiverar saker - jag pratar om att det är allmän handling dvs information som alla kan ta del av.
Det sker dessutom före någon dom, när någon tilldelas försvarare, stämning väcks eller vid eventuell häktning .. Långt före dom med andra ord.
Spelar det ens någon roll? Du bekräftar ju det alla kritiker säger - dumpen är en egen domstol med samma rättigheter som vårt rättssystem.

Snacka om otäckt...
Citera
2022-11-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Förstår vad du menar och håller med om att det har spårat ur, men tråden ligger trots allt i "brott och brottsbekämpning". Att diskutera lagar och regler samt huruvida dessa följs eller inte hör till.

Tycker däremot att alla peddoälskare kunde hålla sig undan. De tillför inget värde här eller någon annanstans. Deras sönderrunkade hjärnor är inkapabla att förstå att ingen bryr sig om vad dom anser.
Jugend ja... passande namn.
Om vi som är kritiska till dumpen inte får yttra vår åsikt, ska vi dödas precis som alla "peddos"?
Dumplingar ja... jugend... jag ser tydliga likheter.
Citera
2022-11-07, 20:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Spelar det ens någon roll? Du bekräftar ju det alla kritiker säger - dumpen är en egen domstol med samma rättigheter som vårt rättssystem.

Snacka om otäckt...
Nej, det är de inte.
De lägger ut och berättar det som hänt i en kontakt mellan en vuxen och någon den vuxne tror är ett barn.
De kontaktar också relevanta parter för att berätta vad som hänt -- eftersom samhället inte skyddar barn från dessa predatorer.

Eventuell rättsbehandling kommer senare - som för gäddan som nu åtalades för ett stort antal filmer och där man räddade ett barn i tvåårsåldern från fortsatt utsatthet.

Jag förstår att du tycker det är otäckt med Dumpen där ute. Jag gör inte det - jag anser att de ökar tryggheten för barn.
Citera
2022-11-07, 21:00
Avslutad
Citat:
Svaret handlade om vilka som delade uppfattningen att eftersom 25 åringar har svårt att ligga med jämnåriga så skall man öppna upp för att de skall få ligga med barn istället.

De på Dumpen hängs inte ut som dömda - de hängs ut för de handlingar de gjort i kontakt med Dumpen.
Åker du tunnelbana så har du åkt tunnelbana vare sig du är dömd för det eller inte

Dumpen gillas av väldigt många föräldrar och övriga som är trött på predatorer som jagar barn.

Ber om ursäkt för att jag läste ditt inlägg slarvigt.

Det är dock fortfarande så, att ni medlemmar i Dumpling-sekten inte tycks förstå skillnaden mellan beskyllning och att vara dömd av rättsväsendet. Att sitta och prata skit med Dumpens "fiskare" är ju inte straffbart – vilket har påpekats åtskilliga gånger. Det hindrar inte Dumpen från att både döma och straffa genom "uthängning" i ett nafs.
Citera
2022-11-07, 21:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ber om ursäkt för att jag läste ditt inlägg slarvigt.

Det är dock fortfarande så, att ni medlemmar i Dumpling-sekten inte tycks förstå skillnaden mellan beskyllning och att vara dömd av rättsväsendet. Att sitta och prata skit med Dumpens "fiskare" är ju inte straffbart – vilket har påpekats åtskilliga gånger. Det hindrar inte Dumpen från att både döma och straffa genom "uthängning" i ett nafs.
Det handlar inte om att straffa. Det handlar om att varna och stänga gäddans tillgång till barn.
Citera
2022-11-07, 21:12
Avslutad
Citat:
Det handlar inte om att straffa. Det handlar om att varna och stänga gäddans tillgång till barn.
Vad vet du vad om gäddorna trott eller inte, och vad deras uppsåt varit eller ej..
Nazister och djurknullare måste samhället skyddas från. Gör Sverige en tjänst.
Citera
2022-11-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Och även om deras siffror inte är mycket att hänga i granen bör rätt många ha snappat upp att Dumpen finns och vad Dumpen är via mainstreammedierna.

Man kan tycka det ja men alla läser inte Expressen slaviskt. Har helt enkelt förbigått en del gäddor.

Finns inte en chans att Dumpen har 500.000 unika besökare varje månad när Rumble uppger 40-50.000 visningar på dom flesta videokonfrontationerna som är från i somras. Det är Snygg-Saras glädjesiffror. Helt omöjligt.

Samma ip-nr loggar in 60 gånger/mån är inte= 60 unika.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-11-07 kl. 21:18.
Citera
2022-11-07, 21:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janmihovil
Vad vet du vad om gäddorna trott eller inte, och vad deras uppsåt varit eller ej..
Nazister och djurknullare måste samhället skyddas från. Gör Sverige en tjänst.
Det vet man utifrån chattarna och utifrån att de flesta åker iväg för att träffa vad de tror är ett barn.
Citera
2022-11-07, 21:26
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man kan tycka det ja men alla läser inte Expressen slaviskt. Har helt enkelt förbigått en del gäddor.

Finns inte en chans att Dumpen har 500.000 unika besökare varje månad när Rumble uppger 40-50.000 visningar på dom flesta videokonfrontationerna som är från i somras. Det är Snygg-Saras glädjesiffror. Helt omöjligt.

Samma ip-nr loggar in 60 gånger/mån är inte= 60 unika.
Men hur stor del av Dumpens följare går in på Rumble också? Knappast majoriteten.
Citera
2022-11-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Men hur stor del av Dumpens följare går in på Rumble också? Knappast majoriteten.

Tittar du på en konfrontation på dumpen.se så är det inbäddat från rumble. Det kan du väl inte ha missat? Ja jag vet att det finns andra plattformar men ekvationen går inte ihop.
Citera
2022-11-07, 21:45
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tittar du på en konfrontation på dumpen.se så är det inbäddat från rumble. Det kan du väl inte ha missat? Ja jag vet att det finns andra plattformar men ekvationen går inte ihop.
Okej, jag har dålig koll. Jag har sett något enstaka klipp på Rumble i förväg (annars bara på Dumpen) innan det publicerades på Dumpen och trodde det var det som menades med tittare på Rumble.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in