Citat:
Ursprungligen postat av
guuben
Tror att common reader förstår att den ena parten som ger efter mer i fredsavtal är den svagare parten.
Måste alltid det självklara förklaras, suck.
Precis, ryssland är den svagare parten.
Ni vill ju hela tiden jämföra att
" rössija är i krig mot hela väst.. bla bla snyft snyft.."
Då är ni ju dem svagare parten.