Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Tydligen rör det sig om hela 6500 som nu får section 6. Fantastiskt! Det visste du inte. Du har ju svårt med siffror. Antagligen därför du ljuger om praktiken på investeringsbanken. Du vill mycket men saknar förmåga.
Du måste lära dig skillnaden mellan en fråga och ett påstående.
Hur går det med LADOK? Vi skulle ju visa vem som hade flest poäng! Glömde du bort det? Du slog ju vad om flera tusen.. 😂
Vi slår vad! Du får en hunka till kaffe om du ställer upp! Du får den om du bara visar ett enda poäng. Ingen tror att du ens klarat a- kursen.
Hur kan en människa vara så pass usel att den fantiserar ihop en persona på fb i syfte att framställa dig som bättre än andra? Oerhört låg nivå. Men stor humor. Du är värd en medalj för det. Ditt första inlägg på Fb är ju helt makalöst.
Ha det på lagret, seppo! 🤩

Som vanligt svävar du Jaffa-mannen iväg och sysslar med personangrepp i stället för att diskutera ämnet i tråden. Om du är så fascinerad av Seppo, starta en tråd om honom i lämplig avdelning och diskutera bäst du vill. Men i denna tråden rekommenderar jag dig att hålla dig till ämnet och diskutera Trump 2024.
Jag förstår dock att du flyr ifrån detta, både du, jag och Seppo med flera vet nu att det inte blir något 2024 för Trump, annat än i en orange sparkdräkt i ett federalt fängelse. Verkligheten har hunnit i kapp honom, likt den gjort för dig, Nixter, Dravkcab, Tokfrans, Vinkelhak mfl. Narcissisten med vuxenblöjor har till sist stuckit handen i kakburken en gång för mycket. För närvarande befinner han sig i fyra rättsprocesser och utredningar där alla har en potential, och kommer, att ge honom fängelse;
* Brott mot Espionage act m.m, med anledningen av dokument han stulit och förvarat på Mar-el-lago.
* Skattebrott, företagsbedrägeri, investeringsbedrägeri i New York, här delas nu åtalen i ett civilrättsligt och ett brottsmål mot honom.
* Otillbörlig valpåverkan och brott mot vallagarna i syfte att bedra Amerika och väljarna i Georgia.
* Anstiftan till Statskuppsförsöket den 6/1 inkluderande försöker att bedra väljarna i de Amerikanska folket, vallagarna och elektorssystemet genom både Navarros s.k Green Bay Sweep och att byta ut de legitima elektorerna till vad MAGA kallade Trump-elektorerna.
Utöver detta så har vi vad som framkommit, och ytterligare kommer att läggas fram av January 6 kommittén, där vad som nu förstås slutrapporten kommer att lämnas över för brottsutredning av åklagare.
Och då är detta förutom de drygt 20 andra rättsprocesser som antingen är civilrättsliga eller som ännu inte kommit lika långt i sin utredningsprocess. Så som exempelvis att han stämts’, var för sig, av tre olika Poliser för sin inblandning i Statskuppsförsöket den 6/1.
I allt detta har jag faktiskt en viss förståelse att du slutat diskutera ämnena i trådarna här på Flashback och i stället kastar dig över debattörer för att nedlåtande diskutera vad du tycker om dessa. Det finns liksom ingenting positivt att säga om Trump och hans framtid längre.