2022-11-04, 02:35
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vi får ofta höra om svenskar fast i Somalia eftersom något flygbolag konkat och svenske förtidspensionären Ali 36 år vill hem. Abdullah kommer ändå hem med regeringsplanet (absolut ingen bryr sig vad som händer med dessa). (Lite som självsanering i Bergsjön) Jag respekterar invandrare som arbetar.

Väntar på Saras portfölj och pk-dokumentären som utlovats?

Cratesipolis, tyrann i Sicyon, hennes arbetsstrategi liknar Saras dito.
Citera
2022-11-04, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Cratesipolis, tyrann i Sicyon, hennes arbetsstrategi liknar Saras dito.

Jag vet vad du menar. Putte gör det bra men det finns andra som gör det bättre. I över 20 år har organisationen "Glöm aldrig Pela och Fadime" verkat. Jag tycker verkligen att alla borde skänka en slant.
Alltså riktigt tuffa tjejer. I Sverige blir det kanske nån diskussion på Stortorget/Sergels torg. I värmestugan rullar idol och man skiter i allah akbar och skiten vi importerat. Min dotter Lisa behöver ju inte bära slöja på spårvagnen (jo det borde hon nog göra)
Citera
2022-11-04, 03:06
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Jag vet vad du menar. Putte gör det bra men det finns andra som gör det bättre. I över 20 år har organisationen "Glöm aldrig Pela och Fadime" verkat. Jag tycker verkligen att alla borde skänka en slant.
Alltså riktigt tuffa tjejer. I Sverige blir det kanske nån diskussion på Stortorget/Sergels torg. I värmestugan rullar idol och man skiter i allah akbar och skiten vi importerat. Min dotter Lisa behöver ju inte bära slöja på spårvagnen (jo det borde hon nog göra)

Import av mena skapar fler pedofiler, när får vi se Sara och Putte agera i dessa mörka (som på Kameruns avbytarbänk) kvarter?
Citera
2022-11-04, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Helt otroligt. Och nu ska hon plötsligt agera föredöme?
Hon har ju lyckats. Och mer där till.
På ett drygt år hsn hon skapat en skara på 70k följare som blint och okritiskt stödjer hennes framfart. De betalar till och med gladeligen hennes privata skulder till KF!!
Det här är verkligen skickligt!!
Citera
2022-11-04, 07:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hon har ju lyckats. Och mer där till.
På ett drygt år hsn hon skapat en skara på 70k följare som blint och okritiskt stödjer hennes framfart. De betalar till och med gladeligen hennes privata skulder till KF!!
Det här är verkligen skickligt!!
Vad hon skapat är 160 potentiella Anders Eklunds. Jag ser fram emot när gäddor börjar kunna kopplas till försvinnande och barnamord som en direkt konsekvens av Dumpen. Var det detta ni betalade för era vidriga grissvin?

Slutpixlat nu era jävla nazistas!
Citera
2022-11-04, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk13509
Vad hon skapat är 160 potentiella Anders Eklunds. Jag ser fram emot när gäddor börjar kunna kopplas till försvinnande och barnamord som en direkt konsekvens av Dumpen. Var det detta ni betalade för era vidriga grissvin?

Slutpixlat nu era jävla nazistas!
Starka uttryck, men enig i att potentiella förövare skapas
Sara skrev ju att 16 st lett till någon form av juridisk åtgärd. Blir 1 av de friad eller på annat sätt får reduktion i påföljd tack vare dumpens roll, så blir det liv i luckan..
Också funderar på: övergrepp som begåtts under samma tid som det varit dialog med dumpen...borde inte en skicklig jurist kunna hävda att dumpen agerat medhjälpare?
Citera
2022-11-04, 07:31
Medlem
Citat:
Det här har vi diskuterat tidigare men du förstår tydligen inte. När en kille går i högstadiet så skiter han i intyg för att göka med milf-läraren. Alla killar i min klass ville detta. Var fan det enda dom pratade om. Man kanske inte skulle berätta det för morsan men sorry du är inte med här alls

MMmm men du förstår väl att killar i den åldern snackar en massa. Som ofta totalt saknar förankring i något alls som har med sanningen att göra?
Citera
2022-11-04, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
"Mackan i hissen" och "migrän-martin" är ytterligare två monster.

Nylongäddan var riktigt vidrigt avskyvärd och ett as. Är det någon som har en lista på de värsta och vilka siffror de har?

För där har vi ju bevis för att Dumpen riktigt har lyckats att stoppa avskyvärda individer. Det även om alla andra också behöver stoppas men det finns ju en klass där de är värre.
Citera
2022-11-04, 07:53
Bannlyst
Dumpen skapar faktiskt farligare individer i samhället och gör de lättare för de smarta förövarna där ute. Nu kan dom analysera dumpens metoder och lägga upp strategier för att kunna undvika dem.

Dessutom när man hänger ut någon på det sättet skapar man bland de farligaste människorna man kan tänka sig alltså någon som inte har något att förlora. Som nu skiter i om hen åker dit igen utan bara ha ett mål och de är att hitta en riktig ung tjej/kille till varje pris. Samt drar sig till likasinnade och gaddar ihop sig som en grupp.
Citera
2022-11-04, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Dumpen skapar faktiskt farligare individer i samhället och gör de lättare för de smarta förövarna där ute. Nu kan dom analysera dumpens metoder och lägga upp strategier för att kunna undvika dem.

Dessutom när man hänger ut någon på det sättet skapar man bland de farligaste människorna man kan tänka sig alltså någon som inte har något att förlora. Som nu skiter i om hen åker dit igen utan bara ha ett mål och de är att hitta en riktig ung tjej/kille till varje pris. Samt drar sig till likasinnade och gaddar ihop sig som en grupp.
Den här faktorn går nog inte att komma från. Den anses dock sekundär eftersom man kanske räddar ett barn.
Genomgående filosofi hos både dumpen och dess anhängare är ju tydlig: Övergrepp mot barn är det värsta som finns. Alltså är absolut alla andra konsekvenser, för vilka människor som helst, helt ok. Grovt våld, skadegörelse, andra barn som lider, självmord, belastning på vården, på bidragssystemet... bara att fortsätta.
Det är en preventiv, destruktiv åtgärd med syfte att, till varje pris, förhindra en möjlig framtid.
Och det är så synd för det kunde varit riktigt värdeskapande om man tog bort de destruktiva, sadistiska delarna.
Citera
2022-11-04, 08:18
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory

Svammelkuk

Det enda Dumpen lyckas med som är sekundärt, är att locka fram alla smyg gäddor här på flashback.

Hur ni än försöker linda in eran skepticism så är ni uppenbarligen inte på barnens sida.

Titta er i spegeln!!
Citera
2022-11-04, 08:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är så synd för dumpen kunde varit riktigt värdeskapande om man tog bort de destruktiva, sadistiska delarna.
100% enig! Det är hatet, sadismen och ondskan i "dumplingarna" jag inte kan förlika mig med. Jag hatar hat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in