Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Det fanns inga patienter där, ukrainska soldater tog skydd på sjukhuset. Inte ens Putin och Ryssland är så dumma att de medvetet bombar ett sjukhus med patienter.
Propaganda är livsfarligt!
Ja, självklart är bilderna vi såg av tex FÖRSKOLAN bara påhitt och propaganda, självklart va dom döda barnen sminkade skådespelare.
Jösses att du kan leva med dig själv.
Nej, Ryssland skulle aldrig bomba förskolor, skolor eller sjukhus. Allt bevis är egentligen bara propaganda...