Stories. Kloklippning först efter efter inskolning... 🙄
Hur kommer det sig att personalen på Arken Zoo kan klippa klorna på hundarna men My och Jonas klarar inte av det? Dom borde inte få ha djur över huvud taget. 😈
Det var länge sen My sa att det bara var en tidsfråga innan Selma skulle vara rumsren men det är hon tydligen inte än.
Kanske är ett gammalt inlägg hon återanvänt.
Citat:
02 November 2022 21:09:26
Svea ❤️ 🐾 På bilden är Svea lika gammal som Selma är nu. Tiden springer iväg. Igår fyllde Selma 4 månader. Min uppfattning är att vi upplever henne som äldre än vad hon är. Just för att hon lär sig mycket snabbare tack vare att Svea som storasyster visar vägen 😅🐾 En trygg och kaxig liten tjej! ❤️ Selma är inte rumsren ännu. Men det går bättre och bättre. Just den biten är lite jobbig ska jag erkänna. Hon kan inte komma upp i sängen men kan hoppa ner. Vilket är underhållande då hon hoppar ner men kommer inte upp igen… Då vill hon att man ska lyfta upp henne 😅 Varje dag hittar hon på nya bus 😂 På nätterna sover både hon och Svea i våran säng. Hur mysigt som helst! ❤️ Jag är nyfiken på hur ni upplever valperioden? När fick ni era hundar rumsrena? Sista frågan. Jag vet att den är tvådelad 😏 Låter du hunden/hundarna sova i sängen?
Där jag bor är valperioden över för längesen.