Men bara för att det söka på ett ställe är det ingen garanti för fynd, hur svårt kan det vara att fatta detta. Även en hund kan missa en död människa. I synnerhet om det är våtmark/vatten. Det kan krävas många sök i samma område innan en kropp påträffas.
Jag vet att området har sökts med alla sätt som finns
Repris av Palme presskonferensen? detta visste man typ...
btw. inga fler misstänks då kan vi nog stryka det
Slutsats. Oplanerat mord.
Amatörmässig dumpning
Dom var i samma område den 27e Oktober och finkammade området. Antingen så har hon dumpats där efter de datumet, eller så är det åter igen en klumpig genomsökning av polisen, det har hänt förut, bland annat mordet på Marina i Spekeröd
Dom säger just nu, att det inte finns fler misstänkta (kan givetvis ändras, vilket jag tror) En av MGM hade precis fått körkort, men ägde ingen bil utan lånade hennes pappas bil som jag förstått de. Självklart kan hon ha fraktat henne i den, men svårt att tro de, hon har fått hjälp av någon med bil, det vill jag nog säga att jag är 90% säker på
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2022-11-02 kl. 21:14.
Det stämmer. Men man KAN komma ut efter en kort tid, men många sitter där i många många år. Utan särskild utskrivningsprövning kan man också bli sittandes i evigheter, men betydligt enklare att komma ut om man bedöms vara frisk. Många som döms till detta är ju så pass sjuka och farliga att de ”behöver” vård livet ut, de blir aldrig friska.
Precis! Jag brukar inte bli besviken när folk döms till RPV just av den anledningen att de ofta sitter väldigt länge eller t.o.m. livet ut.