2022-11-02, 16:47
Medlem
Misstänker att JJ köpte droger av dom i bilen utanför Mc.Antingen för eget bruk eller för ge Tove så det såg ut som en o.d.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Daark01
Finns ingen anledning att ringa snuten, vad ska han säga? Han anande ju inget. Som sagt, JJ hade tydligen en historia av att skapa högljudda fester sen tidigare.
Eftersom att det var ovanliga dunsar? sen att ingen öppnade, då kanske det är bra att ringa för säkerhetsskull, lätt å vara klok i efterhand men men
Citera
Medlem
thevowwws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Jonna lyckades ju ta ut en kropp helt ensam utan att bli påkommen i Askersund . . . .

Det var ju dock en styckad kropp i olika delar. Inte alls samma jämförelse.
Citera
Medlem
Celestrons avatar
Omhäktningen knäckte nog den ena..
Citera
2022-11-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
”En avliden person har under onsdagsförmiddagen hittats av polisen i ett skogsområde öster om Vetlanda. Det skedde efter en riktad polisinsats i det aktuella området” skriver åklagarmyndigheten. Det var således en RIKTAD insats. Det får mig att undra om någon av de häktade trots allt pekat ut platsen….

Jag är också helt övertygad om att någon av flickorna kvittrat, dom höll ut länge men till sist brast det tack och lov. NOA har iaf gjort ett bra jobb.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
De båda häktade förfestade tillsammans med en tredje person enligt Aftonbladets korre på byn. Vem var den tredje som inte nämns därefter. Som ej heller var med tjejerna till nöjet. Vad gjorde då denne person under kvällen när tjejerna festade om på nöjet?

Man får fantasier. Låg då denne person kvar och kickade i ett heroin-rus medan festen pågick på annat håll? Och var han/hon där sedan när tjejerna var tillbaks släpande på T? Polis och åklagare har en "hypotes" om vad som hänt med tiger omsorgsfullt om uppgiften. Dom kniper väldigt ofta om alltför många frågor. Varför då? Är det hemliga klubben?
Citera
Medlem
dondes avatar
Dråp: 6-10år
Mord: 10-18år eller livstid
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevowww
Det var ju dock en styckad kropp i olika delar. Inte alls samma jämförelse.
Nej kanske det men dessa var två. Jonna var ensam . . .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Finns inga ord med att ta livet av 21-årig kvinna som dessutom var en vän till vänninorna som nog har gjort detta.

Instämmer, det är fruktansvärt på alla sätt och vis.
Citera
2022-11-02, 16:49
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Men skogsområdet ska vara nära vattendrag, jag vet det, och jag vet att det är nära JJ pappas hem.
Står öster om Vetlanda på åklagarmyndigheten. Men det kanske är där..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevowww
RESVÄSKA! Inte alls svårt att få in en kropp/människa i en resväska. Sedan två personer med adrealin som snabbt försöker bli av med kroppen.

Vilken ungdom har en så stor resväska? Kids reser med weekendbags eller miniresväska man kan ha med sig som handbagage.
Citera
Avstängd
Jag tycker ändå att de är konstigt att ingen ringde snuten, hon sa att hennes kompis hade trillat, trillat då snackar vi en gång(?) kanske två, men tre gånger? sen hördes ju 10 sparkar när han stod där, måste ju fattat att det inte kunde stämma... aja tove är hittad och gms sitter där dom sitter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in