2022-11-02, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Nej.

Du måste missat biten där Kiev garanterar att de inte kommer ställa till mer problem, på heder och samvete.

Haha, fick en bild av en litet barn utan konsekvenstänk som kastade en sten på ett fönster i skolan för att visa hur häftig det är. Sen när den vuxna läraren (Ryssen) gav barnet en omgång stryk och lavettade barnet tillbaka till sans så sprang barnet hem och grät. Pappan och mamman (USA/NATO) gav ungen (Ukraina) en omgång också och lovade läraren (Ryssland) att det aldrig skulle hända igen.

Läraren (Ryssland) vet dock att barnet (Ukraina) är en liten horunge som bara väntar på att vara olydig igen.

Nej du är en alldeles för fånig foliehatt att skriva med. Det här blir mitt sista svar till dig.
Citera
2022-11-02, 12:02
Medlem
Citat:
Enligt Kiev Independent..

Jag småskrattar för mig själv varje gång någon länkar till Reddit.. men Kiev Independent tänker jag "är denna idioten seriös eller missat biten om Ghost of Kiev?"

Till skillnad från dina källor, alltså Rysslands propaganda-kanaler. Du vet... Moskva sjönk i en storm osv.
Citera
2022-11-02, 12:03
Medlem
EnCartes avatar
Citat:

Jag småskrattar för mig själv varje gång någon länkar till Reddit.. men Kiev Independent tänker jag "är denna idioten seriös eller missat biten om Ghost of Kiev?"
Så de skador som Kiev Independent rapporterar om utifrån raketattackerna har då aldrig hänt. De saknar inte vatten eller el. Inget av det har inträffat. Intressant ställningstagande. Men enligt mig då, inte så smart egentligen.
Citera
2022-11-02, 12:03
Medlem
Citat:

Ja, alla ryssar som är borta är så klart på semester och mobiliseringen är bara en ond dröm.
Citera
2022-11-02, 12:05
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Du gör samma klassiska miss som kvällstidningarna brukar göra: du blandar ihop "förstå" (=begripa spelet bakom något, orsakerna till något, det påstådda narrativet) med "att moraliskt urskulda". Eftrsom ordet förstå används i båda betydelserna tror en massa människor (eller låtsas tro) att det är samma sak. Det är det inte.

Du ville inte/kunde inte svara på frågan?

Jag tar den igen, hur jobbigt är det för er ryssar att behöva förlita sig på att USA låter er leva vidare?

Jag fattar att du inte vill svara på den frågan, går emot er självbild att vara underlägsna men är bara att vänja sig.
Citera
2022-11-02, 12:06
Medlem
D3adknights avatar
Citat:

Varje gång ett rysstroll länkar till telegram undrar jag verkligen om rysstrollet är så ofantligt korkad eller låtsas? Sen så länkar nästa rysstroll telegram och man tycker ju nästan synd om er, men bara nästan. 🙃

Sen fattar man ni saknar all form av empati.

Kan inte ni va snälla och ställa upp för Ryzzland? Åk dit, det går ju så bra för dom, så vad är ni rädda för?

Tips i all välmening:

Undvik åka i deras tanks som "skyddas" av ryskt infanteri.
Citera
2022-11-02, 12:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3adknight
Samt att stormakten inte kan försvara sin flotta. Det är fan parodi. Att dom är så jävla inkompetenta.

Som den ukrainska soldater sa: "We are very lucky they are so fucking stupid."

🙂
Seriöst, tror du ens själv på att ryssar skulle vara mera "fucking stupid" än ukrainare?
Citera
2022-11-02, 12:12
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Seriöst, tror du ens själv på att ryssar skulle vara mera "fucking stupid" än ukrainare?

Haha, absolut.

Speciellt med alla bevis som florerar runt. Men lev istället i förnekelse i att Ryzzland är den stora farliga krigsmakt som ABSOLUT inte visar på total inkompetens dag för dag i strider i Ukraina.

Det är förövrigt pinsamt hur dumma dom är.
Citera
2022-11-02, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Tror och tror, vetenskaplig forskning pekar tydligt på att så är fallet. Ryssar är jämfört med ukrainare minst dubbelt så 'korkade' eller mindre begåvade.
Citera
2022-11-02, 12:14
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
Din självbild kan man bara skratta åt

Ni är får stryk av lillebror Ukrainas hemvärn som med hjälp av gammalt väst material slaktar eran fylloarmé så att världen skrattar åt er.

Vad tror du att USA skulle göra med ert leriga skithål?

Sen kan man inte sluta skratta åt ert snack om bögar hela tiden, vilka soldater är det som blir påkomna i skyttevärnen?

Tycker faktiskt det var elakt att släppa granaten utan att låta soldaterna nå klimax.

Eller varför inte se bilder/klipp med hur fint dom ryska soldaterna bor? 🙃
Citera
2022-11-02, 12:16
Medlem
Då fick Putin ge med sig o spannmålsavtalet
Kan iofs vara för hans flotta blev fucked av lite drönare 😄
Citera
2022-11-02, 12:16
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Detta inlägg är inte för dig specifikt då du är tråkig och helt ointressant att disskutera med utan till andra skribenter.

-

Inte ett fartyg lämnar Ukraina utan att Ryssen godkänner det.

Ryssland, Turkiet och Ukraina gjorde en deal där Ukrainska handelsfartyg fick lämna Ukraina genom en säkrad korridor.

Vad gör då Ukrainarna (NATO)? Jo, likt råttor utnyttjar de denna säkrade korridor och försöker sänka Ryska militärfartyg (och misslyckas).

Ryssland hade noll att vinna på denna deal (möjligen med Turkiet som tog en stor andel av spannmålet) och gjorde det (garanterat av politiska och inte militäriska skäl) av Goodwill.

De borde inse att det går inte att kompromissa med västs ledare, stäng av all försörjning av livsmedel m.m och tvinga väst till fullständig kapitulation, eller kollaps.

De har ju inte förmågan att göra det, det har bara förmågan att prata mycket men säga lite.

Dina hjältar är patetiska, och du likaså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in