2022-10-31, 22:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Varför kallar hon sig sjukpensionär när hon springer som Michael Johnson på de olika klippen?
Har hon påstått att hon är lam från midjan och ner eller har andra problem med benen?

Sjukpensionär kan man vara av många skäl.
Citera
2022-10-31, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har hon påstått att hon är lam från midjan och ner eller har andra problem med benen?

Sjukpensionär kan man vara av många skäl.

Vad är underlaget till hennes beslut då?
Citera
2022-10-31, 22:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad är underlaget till hennes beslut då?
Det vet inte jag. Jag vet inte ens om hon har sjukersättning --- och hur som helst så angår det vare sig dig eller mig.
Tråden förstörs dock av att du och somliga andra sitter och fantiserar och spekulerar kring Sara istället för att hålla er till ämnet.
Citera
2022-10-31, 22:07
Medlem
Citat:
Precis.Pöbelhopens tid är förbi. För längesedan. Detta kommer de inse förr eller senare.

Då ser vi andra fram emot när pedofilpöbelns tid är förbi.
Citera
2022-10-31, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Så du har inte koll på summorna som kommer in och du har inte koll på vilka summor som måste beskattas för "hobbyn".

Du känner kanske bara att det kommer in massor av miljoner som måste beskattas eftersom det är så taskigt av dem att jaga just pedofiler?

Inte en hobbyverksamhet utan en föreningsverksamhet. Stor skillnad. https://www.bolagsverket.se/forening.1329.html

Många föreningar är arbetsgivare, till exempel Svenska Jägareförbundet och Svenska Kennelklubben.
Citera
2022-10-31, 22:08
Medlem
Citat:
Varför kallar hon sig sjukpensionär när hon springer som Michael Johnson på de olika klippen?
Freeee money!!! Skattepengar från staten, swish från lärljungarna som går till mat, bränsle, telefon... Och en jävla massa folk som lovsjunger dig i kör.

Kan det bli bättre?
Citera
2022-10-31, 22:10
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja men hur kan folk vara så in i helvete dumma att de skickar pengar till dumpen och rätt i Saras fickor?

Folk är mycket dummare än man tror.

De vill hjälpa och tror dumpen hindrar övergrepp, inget kan vara mer fel.

Swishar 300 direkt! Dumpen gör ett fantastiskt jobb och gnällputtar som du får mig alltid att swisha lite till.
Citera
2022-10-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Inte en hobbyverksamhet utan en föreningsverksamhet. Stor skillnad. https://www.bolagsverket.se/forening.1329.html

Många föreningar är arbetsgivare, till exempel Svenska Jägareförbundet och Svenska Kennelklubben.

Det var inte jag som skrev hobbyverksamhet, det var Ankan-mannen.
Citera
2022-10-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Hur man disponerar pengarna i föreningen bör ju framgå när de avlägger årsredovisning.
Den stora frågan för henne rent personligt måste ju vara de pengar som ramlat in på kontot innan dumpen blev en förening.
Citera
2022-10-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
I alla loggar jag läst är det så, måste haft otur att välja dessa.
Du läser loggar som fan läser Bibeln.
http://preventell.se/
Citera
2022-10-31, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hur man disponerar pengarna i föreningen bör ju framgå när de avlägger årsredovisning.
Den stora frågan för henne rent personligt måste ju vara de pengar som ramlat in på kontot innan dumpen blev en förening.

Fast det kan du väl fråga Ankan-mannen om? Han har ju tydligen koll på sådant. Inte på summor eller lagar, men han går liksom på sin känsla.
Citera
2022-10-31, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Freeee money!!! Skattepengar från staten, swish från lärljungarna som går till mat, bränsle, telefon... Och en jävla massa folk som lovsjunger dig i kör.

Kan det bli bättre?
Jag tror du projicerar ditt sätt att tänka och din drivkraft bakom handlingar, vilken uppenbart är pengar, kombinerat med okunnighet och naivitet, på Sara. Tror inte Dumpen ens går med vinst faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in