2022-10-31, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosen1986
Grejen är ju att han inte visste att hon va på väg hem dock..utan bara att hon va tillsammans med sina ”ovänner” själv. Kanske bara är jag ,men jag hade definitivt kollat så hon hade kommit hem ordentligt.

Jo men jag brukar åtminstone inte umgås med personer jag tror skulle kunna kidnappa eller mörda mig. Så jag gissar att detta inte heller fanns på kartan för honom. Om personen däremot intd dykt upp när man kanske vaknar senare på natten eller tidigt på morgonen kan man ju fundera. Det troligaste är väl dock då att hen sover hos någon annan.
Citera
2022-10-31, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Nej. Kan lika gärna vara 15.00

Ja, men 1100 är det vanliga, har med arbetsrutiner att göra tror jag.
Senast redigerad av Haldane 2022-10-31 kl. 19:27.
Citera
2022-10-31, 19:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Personerna på filmen har trätt fram, och har inget med försvinnandet att göra. Läs tråden.
Jag har läst tråden mer än vad du har gjort, jag tycker att hon liknar tove, inte att det var tove.
Citera
2022-10-31, 19:23
Medlem
Jag vet att Greven är avstängd ett tag till, hoppas dock att hen återkommer och fortsätter med eminenta sammanfattningar.

Det har ju dykt upp en hel del fotografier, kartor, videor osv som är mer eller mindre intressanta i tråden. Vissa är ju avfärdade och andra inte.

Jag själv är för kass på FB för att ens kunna länka men någon annan som kan, vill och orkar göra en sådan sammanställning kanske?
Citera
2022-10-31, 19:24
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du kanske ska gå och kolla hörseln, han säger klart och TYDLIGT efter 1 eller 2 inte mellan.
Hörseln är bra, men närminnet suger.
Det intressanta är att grannen inte ens nämner kl 03 och att podd-detektiven avslutar med att dunsarna hördes någon gång mellan 03 och 04.
Citera
2022-10-31, 19:25
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Åkte förbi idag, nivån har sjunkit rätt rejält, större stenar osv har börjat komma fram. Men har för mig att dem sa att det skulle vara klart först på fredag.

Jag måste fråga eftersom du har koll på dammen.

Är det avspärrat eller är där något vakt som har uppsikt på stället?

Jag tänkte ifall någon tjomme drar ut pluggen eller öppnar dammluckan.
Citera
2022-10-31, 19:26
Medlem
Skulle någon kunna tänka sig att göra en sammanfattning med alla bilder och filmer som finns på MGM1 och MGM2? Utöver deras egna sociala medier har jag sett ett ”skolklasskonto” på Instagram. Men de kanske gjort fler avtryck på internet? Kanske nån gammal blogg osv
Citera
2022-10-31, 19:27
Medlem
Om någon av de häktades föräldrar är pingstvänner, så hade jag satt in stöten där för att få den tjejen att börja snacka. En del ser Knutby och religiösa tokstollar framför sig när de tänker på pingströrelsen. Det är i allmänhet fel. De flesta pingstvänner är, låt vara för religiösa för ett sekulärt Sverige, mycket ordentliga, skötsamma och inte minst noga med sanningen. Om hennes föräldrar är den sortens pingstvänner som jag känner så kan de mycket väl få dottern att bryta samman och berätta. Men vet inte om förhörsledare får ta in föräldrarna på förhören.
Citera
2022-10-31, 19:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Men han har varit nära tjejerna under natten
Nej, det tror jag verkligen inte! då hade det nog kommit fram
Citera
2022-10-31, 19:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Hörseln är bra, men närminnet suger.
Det intressanta är att grannen inte ens nämner kl 03 och att podd-detektiven avslutar med att dunsarna hördes någon gång mellan 03 och 04.
Dunsarna var väl innan donken???????? T är död innan JJ åker till donken.
Citera
2022-10-31, 19:32
Medlem
Långskott, men kan Nässjö har något att göra med Tove?

https://www.svd.se/a/0QV950/avsparrat-omrade-i-nassjo-tva-till-sjukhus
Citera
2022-10-31, 19:33
Medlem
Kanske redan är länkat, men m*j* hellm*ns. tiktok
https://www.tiktok.com/@maja.hellman?_t=8WyI6crHQGr&_r=1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem