2022-10-31, 13:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Enligt ditt synsätt som dessvärre är väldigt kort och schematiskt.
Nej enligt det som redovisats på sidan.
Varenda en av dem har sexchattat för att få sexuella kontakter med barn och samtliga utom en har dykt upp på plats i hopp om att få tillgång till barnet.
En av dem bangade från träffen men erkände när denne identifierats att det var han.

Det finns inga "oskyldiga" på Dumpen, eftersom Dumpen hänger ut män som försökt få kontakt med barn i sexuellt syfte ...
Citera
2022-10-31, 13:47
Medlem
Citat:
Vissa inlägg skriver man för att provocera. Exakt som många av dom gäddorna som dumpen fångar har gjort i chatten. Och som nu har fått sina liv förstörda för att dom ville imponera på fiskaren och bredde på. Nu förstår du kanske logiken.

Vissa inlägg skriver man för att man att provocera. Men då måste jag säga att det lyckades de ju med ordentligt.

Det var ju dumt gjort av dem om de misstänkte att det var Dumpen.

Det var ju dumt av dem att skriva sexuellt provocerande inlägg för att man trodde det var en 13-åring.

Varför i hela friden sysselsätter man sig med något sånt här om man inte vill våldta barn?

Och om man inte är intresserad av att våldta barn, varför sitter man och skriver just att man vill våldta barn under femton till någon som är under femton?

Kanske du kan försöka förklara din logik igen?
Citera
2022-10-31, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vissa inlägg skriver man för att man att provocera. Men då måste jag säga att det lyckades de ju med ordentligt.

Det var ju dumt gjort av dem om de misstänkte att det var Dumpen.

Det var ju dumt av dem att skriva sexuellt provocerande inlägg för att man trodde det var en 13-åring.

Varför i hela friden sysselsätter man sig med något sånt här om man inte vill våldta barn?

Och om man inte är intresserad av att våldta barn, varför sitter man och skriver just att man vill våldta barn...
Tänk om någon brytt sig om att faktiskt fråga gäddorna det, på ett icke hotfullt sätt... Istället skriker och gapas det en jävla massa och sen försöker massorna driva de till självmord.
Citera
2022-10-31, 14:09
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Pappagäddan i Kalmar, rebus?
Citera
2022-10-31, 14:10
Medlem
Är det inte jäkligt konstigt att dessa personer på dumpen har jobb? Polisen med sina medel borde väl se till att sidor som dumpen inte kan existera?
Det är något som är helt fel tycker jag när Sjöberg lyckats ta så stor plats i media inom detta viktiga ämne. Anställ Sjöberg och medarbetare inom polisen eller kolla varför polisen är som den är. Man blir iaf mörkrädd.
Känns som dlumpen gör polisens jobb. Nu vill jag ändå visa all respekt för polisen då jag inte vet så mycket om dem.
Citera
2022-10-31, 14:14
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej enligt det som redovisats på sidan.
Varenda en av dem har sexchattat för att få sexuella kontakter med barn och samtliga utom en har dykt upp på plats i hopp om att få tillgång till barnet.
En av dem bangade från träffen men erkände när denne identifierats att det var han.

Det finns inga "oskyldiga" på Dumpen, eftersom Dumpen hänger ut män som försökt få kontakt med barn i sexuellt syfte ...
Dumpen har manipulerat män (varför inga kvinnor, ungefär 10% är pedofiler, borde vara 15 cirka av dem dumpen snärjt). Man har påverkat män att falla över kanten, klart att ett intresse funnits, men i många fall har inget hänt om inte Dumpen fiskat.

I teorin kan Dumpen initierat ett intresse som legat vilande och vederbörande gått i gång, som den inte gjort annars.
Citera
2022-10-31, 14:16
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Enligt mig och en del andra experter inom vissa områden. Då är det minst tre gäddor som är oskyldiga. Tänker inte gå in på vilka det är. Av den anledningen att då kommer ni att tro det är jag, och fortsätta tyrannisera dom. Men minst tre personer och åtskilliga 100 anhöriga lider nu enormt. Och kommer inte inom överskådlig framtid kunna leva ett normalt liv. Allt för att en osäker gädda ville imponera på fiskaren genom text i en chatt.
Det kan väl inte vara så farligt att berätta vilka de 3 oskyldiga är.
Det kan vara bra för dessa att det kommer fram.
Citera
2022-10-31, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Precis - även fiktiva barns.
Jag tror du egentligen förstår incitamentet här och argumenterar för sakens skull. Om inte är det heller knappast lönt att igen försöka förklara så pass enkla och grundläggande förhållningssätt till och uppfattning om till Dumpens metoder.
Citera
2022-10-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Pappagäddan i Kalmar, rebus?
Tänk svensk homosexuell komiker gift med finne för förnamn och ett fritt berg för efternamn.
Citera
2022-10-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen har manipulerat män (varför inga kvinnor, ungefär 10% är pedofiler, borde vara 15 cirka av dem dumpen snärjt). Man har påverkat män att falla över kanten, klart att ett intresse funnits, men i många fall har inget hänt om inte Dumpen fiskat.

I teorin kan Dumpen initierat ett intresse som legat vilande och vederbörande gått i gång, som den inte gjort annars.

Källor?
Citera
2022-10-31, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vilken debatt är det? I vilka seriösa forum har du sett dumpen omnämnas som förebilder och grundbultar i att forma ny lagstiftning?
Var har du sett andra organisationer ge sitt stöd och säga "JA vi ser skillnad".
Var finns valideringen!!!???
Varför frågar du om och tillskriver mig saker jag inte skrivit?
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2022-10-31 kl. 14:22.
Citera
2022-10-31, 14:21
Medlem
Citat:
Enligt mig och en del andra experter inom vissa områden. Då är det minst tre gäddor som är oskyldiga. Tänker inte gå in på vilka det är. Av den anledningen att då kommer ni att tro det är jag, och fortsätta tyrannisera dom. Men minst tre personer och åtskilliga 100 anhöriga lider nu enormt. Och kommer inte inom överskådlig framtid kunna leva ett normalt liv. Allt för att en osäker gädda ville imponera på fiskaren genom text i en chatt.
Illustrera din trovärdighet extremt väl!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in