2022-10-31, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Innan hon fick skyddad identitet såg jag att hon bor i hus och hade precis köpt en ny bil. Så att hon har försörjningsstöd låter i så fall konstigt.

Hennes deklarerade inkomst stämmer precis överens med garantipension.

Finns en tråd på flashback med hennes gamla adress:
(FB) Stämningen av Dumpen.se & Sara Malika Kristina Nilsson, Hyllstofta
Citera
2022-10-31, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891

Den deklarerade ja..

Den tråden har varit död länge. Liva upp?
Citera
2022-10-31, 11:19
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Hon har orsakat så minst 70 000 personer alla följare på Facebook har rotat i en massa oskyldigas personers liv. Inte konstigt om vi vill granska hennes liv närmare.

Det verkar verkligen vara en hjärtefråga för dig, att granska och kartlägga dem som arbetar för att pedofiler (”oskyldiga”) inte skall få möjlighet att våldföra sig på småbarn.

Om du dock verkligen vill göra någon nytta, så rekommenderar jag dig samtalsterapi av något slag, eller ännu hellre, kemisk kastrering. Det senare har faktiskt visat sig vara mycket verksamt för att stävja lusten att förgripa sig på minderåriga. Hur du än väljer att göra så tror jag att du kommer att klara det, bara du kommer över spärren av sjukdomsinsikt. Jag tror på dig!

/AI
Citera
2022-10-31, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Det verkar verkligen vara en hjärtefråga för dig, att granska och kartlägga dem som arbetar för att pedofiler (”oskyldiga”) inte skall få möjlighet att våldföra sig på småbarn.

Om du dock verkligen vill göra någon nytta, så rekommenderar jag dig samtalsterapi av något slag, eller ännu hellre, kemisk kastrering. Det senare har faktiskt visat sig vara mycket verksamt för att stävja lusten att förgripa sig på minderåriga. Hur du än väljer att göra så tror jag att du kommer att klara det, bara du kommer över spärren av sjukdomsinsikt. Jag tror på dig!

/AI
Kan lugna dig att barn inte är något jag tänder på. Är själv gift och har tre barn och alla är skötsamma. Men jag tycker inte att kreti och pleti skall få förstöra så många mänskor liv som Sara gör. Det är livsfarligt och det är bara en tidsfråga innan någon dumpenfantast begår ett mord
Citera
2022-10-31, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891

Det var inte den adressen jag hade innan hon fick skyddad. Det var en annan adress men också i ett hus men mer centralt. Tror att hon ville ha skyddad adress för att försvåra att bli granskad. Att hon var rädd var bara ett svepskäl.
Citera
2022-10-31, 11:53
Medlem
Har stött på åtskilliga sjukpensionärer i jobbet och flertalet är precis som Sara. Ingen utbildning och dom känner sig för fina för vanliga låglönearbete. Dom vanligaste orsakerna dom brukar hänvisa till är. Ryggen, nacken och fibromyalgi. När man sedan tittade vidare och dom öppenhjärtigt pratade. Då kröp det fram att dessa tre åkommor var bra att skylla på då det inte går att påvisa om dom ljuger eller talar sanning. Nacken och då whiplashskada var otroligt populärt att skylla på under 90 talet. Många nöjer sig med 50% sjukpension då gör det att dom automatiskt får bostadsbidrag och flera andra bidrag, Därav bör Sara granskas enligt mig på djupet.
Citera
2022-10-31, 11:55
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Är det första konfrontationen som blivit fysisk? Gubben i kalmar.

Har faktiskt bara väntat på att nån ska gå till attack när dom blir trängda sådär.

Förjävligt dålgit skött av polisen som inte tog dumpen på allvar.
Snart åker väl gubben till thailand igen och knullar barn.
Citera
2022-10-31, 12:09
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Hon har orsakat så minst 70 000 personer alla följare på Facebook har rotat i en massa oskyldigas personers liv. Inte konstigt om vi vill granska hennes liv närmare.

Vet inte om du är allvarlig i alla inlägg eller inte.
Du skulle inte tacka nej till en fjortis samtidigt har du familj och tre barn. Och på det ett relativt nyöppnat konto.
Tror inte ett dugg på att du bryr dig om de oskyldiga som hängs ut. Just det tycker jag annars ör osmakligt…för skulden ligger knappast hos förövarens familj.
Citera
2022-10-31, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Vet inte om du är allvarlig i alla inlägg eller inte.
Du skulle inte tacka nej till en fjortis samtidigt har du familj och tre barn. Och på det ett relativt nyöppnat konto.
Tror inte ett dugg på att du bryr dig om de oskyldiga som hängs ut. Just det tycker jag annars ör osmakligt…för skulden ligger knappast hos förövarens familj.
Vissa inlägg skriver man för att provocera. Exakt som många av dom gäddorna som dumpen fångar har gjort i chatten. Och som nu har fått sina liv förstörda för att dom ville imponera på fiskaren och bredde på. Nu förstår du kanske logiken.
Citera
2022-10-31, 12:18
Medlem
Amors avatar
Kalmar-pedofilen som slogs med kvinna på Ikea, riktigt obehagligt. Bedrövligt att polisen i Kalmar dessutom inte verkar bry sig.

Någon som vet vem det är? Borde sättas upp bilder överallt på fanskapet för att minska risken att nån följer med han nånstans.
Citera
2022-10-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Kalmar-pedofilen som slogs med kvinna på Ikea, riktigt obehagligt. Bedrövligt att polisen i Kalmar dessutom inte verkar bry sig.

Någon som vet vem det är? Borde sättas upp bilder överallt på fanskapet för att minska risken att nån följer med han nånstans.
Står några sidor bak.
Citera
2022-10-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Fråga dumplingarna på facebook, eller Lysturken. Upp med plakaten bara, låt drevet gå för full hals!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in