Citat:
Ursprungligen postat av
Haldane
Du vet hur det inte är i.a.f, noterat. Jo, det är jag och den korkade GW som just nu på TV4 är inne på samma linje, som jag och ett antal till i tråden, att det finns en 3:e GM inblandad. Snöar inte heller in på just ett scenario som många här gör, utan håller det öppet att JJ och MH kan vara oskyldiga, och att något hänt Tove när hon lämnat bostaden, finns inget som direkt motsäger detta, men det känns mindre sannolikt efter det som kommit fram senaste dagarna.
Nej, jag vet självklart inte hur det är när det kommer till Toves försvinnande, lika lite som du.
Men något jag VET är hur det funkar i Vetlanda, vilka umgängen dem rör sig i, hur dem uppfattas som personer: JJ som en jobbig, ”psykad”, speciell snorunge. MH som extremt snäll, omtänksam och lite tystlåten/tillbakadragen.
Och att dem inte är några ”dealers”, snarare snyltare av andras grejer i umgängena dem umgås med. Dem blir BJUDNA på någon lina här och där, det är på den nivån deras drogkännedom ligger.
Sen om du hellre tror på din egna uppdiktade teori, får stå för dig.
Detta börjar bara bli tröttsamt nu, och jag tänker inte fortsätta förpesta tråden med upprepningar bara för du vägrar ta till dig.