Citat:
Ursprungligen postat av
Stormpiskare
Du menar att Bandidos skulle ha känt sig så hotade av den rödlätta och till synes väna Tove så de inte fann någon annan utväg än att ta henne av daga?
Tror fortfarande att det handlar om svartsjuka. JJ har strulat med AW medan TT pluggat i Linköping. Nu när TT är tillbaka i Vetlanda så går AW tillbaka till henne, vilket JJ har svårt att acceptera.
Hon får med sig lättledda MH, kanske genom en påhittat story om hur hemsk TT är och har varit, och gemensamt har de ihjäl TT i lägenheten.
Såklart menar jag inte att Bandidos har intresse av TT eller annan enskild individ på det sättet och har absolut inget med TTs försvinnande att göra.
Diskussionen jag citerade tidigare handlade om den organiserade brottslighetens vara eller icke vara i Vetlanda... Jag gav ett exempel på möjlig spelare av den typen av brottslighet...
Jag tror precis som de flesta andra här inne att polisen har rätt personer i förvar men det betyder ju inte att man måste sluta zooma ut och se på möjliga yttre, indirekta orsaker till dispyt och då eventuellt brott.