Citat:
Ursprungligen postat av
Jotaalfa
Polisen har bekräftat väldigt mycket som pekar mot de MGMen. Det kan vi väl vara överens om? Självklart är polisen intresserade av tips, och absolut, alla har rätt till att ge tips eller spekulera. Det jag menar är att jag tycker det är synd att bryta sönder bekräftade uppgifter. Som att mobilen kanske kopplade upp sig på samma mast för att JJ var på väg till McDonalds samtidigt som T*ve var på väg hem. Mobilen följde ju med JJs mönster tillbaka till lägenheten igen? Det är klart att T*ve kan i så fall vänt och cyklat hem till JJ igen, men hur troligt är det med tanke på alla andra bekräftade uppgifter? Det är det jag menar med att du inte vill se det mest uppenbara. Självklart ska man få kunna skapa sig sin egen teori, men då är det bra om man räknar med alla bekräftade uppgifter först och inte försöker gå emot dem.
Det gjorde T inte, för cykel stog kvar. Och T sprang inte samma väg som jj och grannen i bilen, för T var redan död, och låg i jjs lägenhet. Frågan är, var slängde dom kropen?