2022-10-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Förlåt jag tror inte jag hängde med riktigt?
På vilket sätt berör detta fall dig?

För att det är en ung tjej . Inte långt ifrån där jag bor .
Hon har inte hittats .
Kan tänka mig in i hur det måste kännas för hennes närstående .
Och även för TT om hon lever . Även på gmg om dem är oskyldiga och det helvete dem kommer uppleva av samhället när dem kommer ut.

Klart man berörs av tjejers försvinnande .
Om det inte berör dig , så är du inte speciellt känslosam . Ganska känslokall faktiskt
Citera
2022-10-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Japp. Ska lyssna på hela imorgon när den kommer ut.

Någon mer som reflekterade över -min kompis är full- ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Jag tror polisen har ett gediget arbete framför sig! Jag tror det måste komma ut konkreta sanningar i form av en pressträff. Så alla vet vad som har hänt , skrivit och sagts. Så man kan starta om från början. Nu är allt huller om buller .
Hoppas på samma som du. Det är är här på Flashback allt är huller om buller. Master o vägar hit o dit, pojkvänner o bilar och cykellås upprepas i 700 inlägg. Tråden har en bra sammanfattning som uppdateras då och då. Det är klart folk spekulerar, även jag, men tråden är verkligen tjatig. Som en såpopera som man kan hoppa över 20 avsnitt av och man har inte missat nåt. Hoppas på intressantare uppgifter, någon i Vetlanda?
Citera
Avslutad
Citat:
Jag tror fortfarande att nån har plockat med TT på vägen hem från JJ . Hon ringde och sa att hon var på väg hem . Inte att hon snart skulle åka hem .
Någon måste ha erbjudit henne skjuts . Kanske nån som visste att hon hängde med tjejerna hem och lurpassade.
Jag tror att har man styckmördat nån eller haft ihjäl nån med en hammare så är det blodspår kvar och det hade polisen sett .
Det är oftast det alla åker på i dessa dokumentärer , blodspår! För det är nästan omöjligt att få bort och krävs mer tid än tjejerna haft på sig

Nu slänger du in en falsk fakta, lite på smyg

HUR vet du EXAKT vad hon sa?
Har du lyssnat på meddelandet?
Citera
2022-10-27, 22:43
Medlem
Nån som vet vilket område de spärrat av idag?

https://www.expressen.se/nyheter/stor-polisinsats-i-sokandet-efter-tove-21/
Citera
2022-10-27, 22:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Lägg ner nu seriöst . Har du inget vettigt att skriva så kommentera inte mina inlägg mer .
Jag hade kommenterat exakt lika mycket från mitt konto som jag tappade bort lösenordet från . Fast för 4 dagar sen . Då jag inte kunnat kommentera detta nya kontot förrän i em .
Så inget konstigt alls .

Vet inte hur mycket jag kommenterat på modig35 men man kan väl se att kontot finns ?!!!
Fast nu är det ju du som skriver felaktigheter gång på gång och du skapar rykten och oreda i tråden. Vi är således flera som gång på gång läser dina felaktigheter. Än en gång så uppmanar jag dig att läsa sammanfattningen. Du påstår du gjort det men i så fall har du inte förstått vad du läst. Det blir så tröttsamt
Citera
2022-10-27, 22:45
Medlem
En stilla undran, när hände dörrbranden? Tänkte om de var osams pga det? Att TT tyckte JJ var psyk?
Som sagt en fundering.
Citera
2022-10-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det är väl gänget som de häktade fick hjälp av att bli av med T. Dom har mobiliserat även sina hang-urounds. Oron är stor att tjejerna hålls kvar i häkte och där till slut ska börja prata. Precis som polisen tror jag dom vet vad som hände T.

Ja de kommer snart prata.. kaxiga i början och håller käften stängd, men snart nog blir det för mycket för någon av dom och den kommer snacka tror jag..
Citera
2022-10-27, 22:47
Medlem
Citat:
För att det är en ung tjej . Inte långt ifrån där jag bor .
Hon har inte hittats .
Kan tänka mig in i hur det måste kännas för hennes närstående .
Och även för TT om hon lever . Även på gmg om dem är oskyldiga och det helvete dem kommer uppleva av samhället när dem kommer ut.

Klart man berörs av tjejers försvinnande .
Om det inte berör dig , så är du inte speciellt känslosam . Ganska känslokall faktiskt
Ja då missförstod jag dig, du fick det att låta som att fallet berörde dig personligt.

Ja för jag kommenterar inte inlägg för att vilseleda utan kommenterar det som berör mig och där det är i närheten .

Det uttalandet och ditt mycket irrationella agerande här på tråden idag fick mig ett tag att tro att du kanske kände dig involverad i J’s förehavanden.
Citera
Bannlyst
Citat:
Han skriver ju att det finns 150 st foton som inte går blunda för . Då måste dem ju vara för offentligheten eller hur såg hen dem ?
Då borde hen kunna länka så fall om det stämmer att det finns 150 bilder som är bevis på JJ och MH är gmg

Vem skrev det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Fast nu är det ju du som skriver felaktigheter gång på gång och du skapar rykten och oreda i tråden. Vi är således flera som gång på gång läser dina felaktigheter. Än en gång så uppmanar jag dig att läsa sammanfattningen. Du påstår du gjort det men i så fall har du inte förstått vad du läst. Det blir så tröttsamt

Allt i tråden är så fall felaktigheter så länge inget fastställs eller hur ?!!!
Jag skriver det jag tror och du skriver det DU tror!
Jag dömer inte dig för dina tankar kring detta men döm då inte mig för mina
Citera
2022-10-27, 22:48
Medlem
Citat:
Ja du … jag har mina säkra källor .
Om du nu är lärare på Brinell så är det konstigt att du klankar ner på andra på det sättet du gör . Är inte riktigt så lärare ska bete sig va ?
Har du som varit med i FB länge vad jag kan förstå bidragit med något i denna tråden som för utredningen framåt ? Länka då det. Annars tycker jag du ska hålla tyst .
Låter på dig som du vet och kan bäst.
Skriv då och berätta var TT är och hur det gick till …. Så får vi se om det stämmer i slutändan

Men nu får ni sluta. Ni fyller tråden med skit och när det kommer ngt intressant som tex det sista nu med den här podden så försvinner det i flödet och istället för att prata om grannens egna ord så läggs fokus på rent blaj.

Lyssna vettja https://www.instagram.com/reel/CkOVyCYj5w-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in