Citat:
Ursprungligen postat av
Wowbagger2000
Elstödet på plats innan 1 november, och nu har man lagt det. Dagens datum får du kolla upp själv.
Men oavsett, det är en jävla skillnad på om man är lite tidsoptimist och en åtgärd blir en månad försenad mot om de t.ex sagt att det blir inget. Men nu anser jag inte att den är försenad iom dagens besked.
Bara löjligt att gnälla om att utbetalningen blir en månad senare. Hellre genomtänkt och lite senare än ett hafsverk
Ok, men som jag uppfattat det som lovats vet man inte när det ska betalas ut. Man vet inte heller vilka som ska betala ut det. Får vi pengarna innan nästa val?
När det gäller drivmedlet, lovade Ebba minst 5 kr lägre pris och Jimmie 10 kr, nu blir det 70 öre.😀😀
Allvarligt, hur ska detta kunna fungera? Detta är har man drivit i valrörelsen och jag och fler med mig är besvikna. När det gäller migration, så har de inte lika åsikt som dem. Det är ju SDs viktigaste del
Jimmie är smart. Vad skulle han sagt om han suttit i regering, när man vill sänks drivmedlet med 70 öre när han själv lovat 10 kr?