Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Sluta trassla in dig....
1. Det var ni Shills som påstod att det inte fanns några BioLab. Jag motbevisade er
2. Till pudelns kärna.. detta.. Fokus nu.. just detta och inget annat. Jag motbevisade er.. med Pentagon som källa.. att Ryssland hade rätt i USAs inblandning i dessa BioLab.
Vad som tillverkas eller försegår där vet varken du eller jag... inte ens om du så skulle jobba för MSB, FOI med Psykologiskt försvar.
Det är nog du som trasslar in dig. Du har lyckats bevisa irrelevanta men kända fakta, so what?
1. Jag är inte ni, shills? Är det lite som ändtarmen som en av dina kollegor skrev om igår eller när det var?
2. Precis, och alltså helt ointressant. Tills dess annat visats så var det fråga om precis det som ange och inget annat.
Sen vet ju både du och jag att det du håller på med ingår i den ryska påverkansoperationen där man vill flytta fokus från det ryska folkrättsvidriga angreppet på Ukraina. Varför du gör det får du tänka över själv, är du en nyttig idiot, får betalt, är nazist eller nåt annat? Jag vet att jag arbetar för fred, frihet och demokrati, så oavsett vad du säger eller gör vinner jag den moraliska kampen, för du är en ond skurk av en eller annan anledning. j