2022-10-26, 18:56
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Ja såklart båda parterna har gjort hemska saker.
Det har de, skillnaden ligger i omvärlden reaktioner. Jag minns inte att USA utsattes för samma kritik som Ryssland får utstå idag. Inga bojkotter, inga handelsblockader, inga sanktionspaket. Ingen irakisk "Zelensky" som för stå och gråta ut i TV över hela världen, inga vapen som skickades till Irak för att försvara sig mot USA.
Citera
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Du behöver inte informera mig angående den pågående militära specialoperationen!
Är det uppfattat?

Säger jag att framgångar har skett i ett visst område, så är det så!

Haha, vilken satir!

Skrattar åt dig.

Du kan ju börja med att påtala att det faktiskt är krig. Ett anfallskrig från Ryzzlands håll.
Citera
Medlem
Citat:
Du behöver inte informera mig angående den pågående militära specialoperationen!
Är det uppfattat?

Nej! 🙃

Din posthistorik visar att du har noll koll.
Peta i dig pillerna nu! Bums!!
Citera
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Är det uppfattat?

Absolut!
Nu väntar vi bara på framgång med dina kognitiva förmågor, när kommer dom?
Citera
2022-10-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Är det smart av en svensk kvinna att gå runt naken i Rinkeby bara för att man FÅR göra det?

Skulle USA vara ok med att Ryssland expanderade och satte upp militärbaser i Kuba?

Som du säkerligen såg, så lämnade jag det svaret helt utanför. EFTERSOM att det är så fullständigt OT och vansinnigt korkat. Hallå? Is there anybody out there?

Kuba skulle inte vara okej med att Ryssland gjorde detta IDAG nej, så därav är USA's del i den frågan ringa och betydelselös.

Seså, håll dig nu för helvete till trådens ämne din stackars proletär till troll. Nu vill VI återvända till konstruktiv fakta och diskussion här, så tack på förhand

EDIT - förövrigt heter det PÅ KUBA. Rinkeby later ja.....SIGH
Senast redigerad av OnceUponACreek 2022-10-26 kl. 19:00.
Citera
2022-10-26, 18:57
Medlem
Citat:
Är det uppfattat?

Vadå? Vill ju bara hjälpa till, du ligger 1,5-2 månader efter.
Citera
2022-10-26, 19:00
Medlem
När tror vi Svatove faller?
Citera
2022-10-26, 19:00
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt

Att vara efter fick en helt ny innebörd nu när han vaknade till.

Men är det inte ännu längre sedan dom var där?
Citera
2022-10-26, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3adknight
Tror du personlighetsklyvningen är orsaken till den basalt dåliga läsförståelsen eller är det svenska skolsystemet som bör få sig en tillsägelse?

OnT: Hur mycket mark har Ukraina tagit tillbaka sedan offensiven?

Och när tror man att man tagit staden? Läst att det går lite långsammare nu. Är det omgruppera och vänta in mer förstärkningar som görs?

Menar du att Ukraina inte har framgång bara för att det går långsammare vid något tillfälle?Man konsoliderar sitt läge...vänta lite och se sen. Tålamod är väntans broder...
Citera
2022-10-26, 19:03
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Ni är oseriösa när ni förlöjligar min rapportering i ämnet!

Jag lämnar uppdateringar här med jämna mellanrum om hur den pågående militära specialoperationen utvecklar sig.

Läs TASS så blir du lite klokare, de har den bästa rapporteringen om den pågående Specialoperationen.
Citera
2022-10-26, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Nu blev det jobbigt märker jag. Bra att du försvarar dessa nazister genom att blunda. Du bryr dig inte om Ukraina men ägnar all din tid åt att propagera åt dom, jaha du… Får du inte ens betalt för skiten du sprider här? Ajdå!
Nej, jag får betalt för att servera kaffe medelst fallskärm. Och min anledning till att vara här behöver du inte oroa dig över, ty den blir ganska uppenbar om en stund. Håll dig nu till ämnet och mindre åt min persona ok. Jag är inte intresserad utav vilsna pojkar eller någon date i övrigt heller. Ha det fin fint nu och tillbaks till Ukraina och varför den äckliga sönderavlade ryssen har vandrat in där utan både jurisdiction och anledning
Senast redigerad av OnceUponACreek 2022-10-26 kl. 19:13.
Citera
2022-10-26, 19:05
Medlem
annica, sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Jag ser hellre att Putin sitter kvar vid makten än att han tas ur makten och startar ww3. Putin är ett wild card.
Det känns onekligen tryggt och bra med ett 'wild card' som styr en korrupt, ovänlig och fientligt sinnad kärnvapennation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in