2022-10-25, 20:44
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolandiz
Du menar att USA och fjuttiga EU ska gå in med vapen mot Ryssland? Vet du vad som kommer hända då? Börjar med kärn och slutar med vapen! Du kan säga hejdå till obesa USA och fattiga EU på direkt. Men du kanske är lika självmordsbenägen som ZZelensky är när han offrar 500 ukrainare om dagen!
Dagens relationstips:
Hitta någon som tror lika mycket om dig som vatniks tror om ryssens kärnvapenkapacitet.
Citera
2022-10-25, 20:45
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Jag har via dina tidigare inlägg förstått att du förmodligen inte är den skarpaste kniven i lådan. Hawksystemet har tagits fram i helt nya modeller sedan 50-talet.
Fast det är samma grundmodell- Det är det viktigaste. Man kan säga så så ... Saudi Arabien har inte valt Hawk SAM från 1970. De har valt Patriot till KSA, inte vasst. Israel släpper inte Iron Drome fullt ut, eller Davids Slinge
Citera
2022-10-25, 20:45
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Nix, jag bor i Schweiz.

Tror jag som jag vill på. Inte ett rySStroll har talat sanning i tråden.

Den nyaste drönaren från Iran som skickas till rySSland.

https://www.reddit.com/r/ukraine/comments/ydazy2/the_newest_iranian_drone_supplied_to_ruzzia/
Citera
2022-10-25, 20:46
Medlem
Tvonds avatar
Jobbigt för Ryssen någonstans i Kershon, Hela bataljonen(BTG) är 200 och 300, 100-150 st kvar av ca 800 Pissryssar Ringer till frugan en sista gång och beklagar sig, officerarna har redan lämnat skeppet.

https://twitter.com/i/status/1584976726333194241
Citera
2022-10-25, 20:46
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Zolkin Volodymyr har säkert postats tidigare men tål att postas igen.

Tillfångatagna ryska soldater intervjuas i avslappnade samtal. Medverkandet är frivilligt.

Videoklippen kan vara väldigt långa och tidskrävande men mycket intressanta.

Jag har sett många intervjuer och gemensamma faktorn är att ryska armén håller overkligt låg nivå.

Overkligt dålig organisation, ingen kamratskap och de flesta har blivit behandlade som boskap.

Bostavligen boskap.

Zolkin Volodymyr
https://www.youtube.com/channel/UCwWArPXqGLslRWaP-zKYiXg/videos

Kanske en av de mest ökända och underhållande intervjuerna: En ryss från Moskva
https://www.youtube.com/watch?v=sMagtb_hOyw
Citera
2022-10-25, 20:47
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Men varför i hela fridens namn skulle Iran producera drönare i Syrien istället för Iran?
Vad tror du om att syftet är att runda sanktionerna?
Citera
2022-10-25, 20:51
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Jobbigt för Ryssen någonstans i Kershon, Hela bataljonen(BTG) är 200 och 300, 100-150 st kvar av ca 800 Pissryssar Ringer till frugan en sista gång och beklagar sig, officerarna har redan lämnat skeppet.

https://twitter.com/i/status/1584976726333194241
Herregud vilket nederlag för Ryssen.
Citera
2022-10-25, 20:52
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foliekiller
Ja det används nog över hela Sverige på det sättet sen 70 talet iallafall

Men det vet man såklart inte om man är en liten ryssråtta
Citera
2022-10-25, 20:53
Medlem
mobeltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Vilken kollaps hade det varit? Kollapsen av Ryska Fedarationen? Nej det kommer inte hända.

Vilken kollaps närmast tänker du själv på?
Citera
2022-10-25, 20:56
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Jag tror att när det finns för Zelensky dåliga videos så ser de till att göra en dålig fakevideo och så debunka den. Klart han drar en lina ibland, så känner han sig som om han är 180 cm lång.

Håller din ’seriösa’ fernissa på att rinna av totalt nu?
Citera
2022-10-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Kärnvapen har Ryssland aldrig hotat med utan förtydligat deras kärnvapendoktrin. Det är Kiev och väst som dagligen tjatat om kärnvapen.
Typ 15 miljoner människor i Sverige och Finland gör en anna tolkning än vad du gör.
Citat:
Vi har heller inga terrorbombningar från ryssarna utan man försöker slå ut militära installationer och numera även elnätet så att vapen inte kan transporteras enkelt via järnväg.
Nu finns det ju även diesel drivna lokomotiv. Vill man slå ut järnväg kan man göra det. Det är uppenbart vad Putin Sysslar med.
Citat:
Jag stödjer inte direkt ryssarna men ser fram emot en multipolär värld som blir mer rättvis för fattiga länder som då kan välja och inte oroa sig för invasioner och sanktioner från USA.
Det finns ju EU, Sydamerika och Kina. Putin är ledare för en kleptokrati, inget annat. Det är inget altenativ.
Citera
2022-10-25, 20:58
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Fråga iranierna.
Den stora frågan är varför mäktiga Ryssland behöver iranskt skrot?

Som jag skrev i mitt inlägg ovan. Möjligen tillverkas vissa saker åt Hezbollah i Syrien men den verkliga produktionen sker, naturligtvis, i Iran.

Ryssland är ju, bevisligen, ett korrupt skitland som levt på gamla meriter och överskattat sin förmåga. Att Iran satsat stort på sitt musikprogram och drönare de senaste decennierna är ingen nyhet. Föga förvånande att Ryssarna köper därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in