2022-10-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkengrejblundar
Till alla er som skrivit skit grejer om Dara i den här tråden ni ska veta att ni kommer inte ens bli till hälften av den han va. Hur mycket skit ni än skriver här inne ändrar inte det faktumet att han var en älskad, godhjärtat och värdig människa. Stackars er som sitter helt misslyckade, miserabla förmodligen oxy beroende och skriver i en tråd om en kille som mist livet helt oskyldigt. Dara är ÄLSKAD för den han var. Han har RIKTIGA vänner som aldrig någonsin glömmer honom och kommer att hedra honom livet ut… exakt vad många av er som skrivit grejer här inne aldrig kommer få. Fortsätt va misslyckade och olyckliga.

Rest easy DARA KHALIL ❤️

Har aldrig kommenterat om dara men måste säga att hur man bäddar får man ligga, killen var delaktig i einars kidnappning, samt hans bror oxå, what goes around comes around

Han blev klippt av en anledning, samma anledning som hans bror haval kommer att bli

Råttor tyvärr,
Citera
2022-10-24, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Är det bara indicier att Nisse var inblandad i mordet på Dara eller finns det någon konkret?

Nej det tror jag inte. Men det är nog ganska uppenbart att han kanske var det på ett eller annat sätt. Kolla på de youtube och Tiktok videos som ligger upplagda.
Citera
2022-10-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkengrejblundar
Till alla er som skrivit skit grejer om Dara i den här tråden ni ska veta att ni kommer inte ens bli till hälften av den han va. Hur mycket skit ni än skriver här inne ändrar inte det faktumet att han var en älskad, godhjärtat och värdig människa. Stackars er som sitter helt misslyckade, miserabla förmodligen oxy beroende och skriver i en tråd om en kille som mist livet helt oskyldigt. Dara är ÄLSKAD för den han var. Han har RIKTIGA vänner som aldrig någonsin glömmer honom och kommer att hedra honom livet ut… exakt vad många av er som skrivit grejer här inne aldrig kommer få. Fortsätt va misslyckade och olyckliga.

Rest easy DARA KHALIL ❤️

Ingen bryr sig. Låt dom alla få vad dom förtjänar. Han blev en pissoar, dvs man pissar honom i skotthålet i pannan.
Citera
2022-10-25, 14:27
Medlem
.
Citera
2022-10-25, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Tänker du på en n*ger från Skarpnäck som ville hämnas för havals lillebror?
Haha att folk fortfarande inte fattar att de va Snickers och Scar som gjorde detta är för mig helt sjukt:

Anstiftaren var Mario Golzar:
Scar och Mario Golzar greps februari 2020 i einars garage när de skulle sätta GPS puck på hans bil så Scar var uppenbarligen ute efter Einar. Plus att han enligt polisen sköt några dagar innan Einar mordet i Farsta, så vad är oddsen att de är någon annan som skjuter några dagar senare. Plus att om man läser media så framkommer de ju hur tydligt som helst i flera artiklar att Scar är den misstänkta.

Snickers ville göra allt han kunde för att hämnas Dara, finns bl.a en bild på de två som jag inte hittar just nu men om jag hittar lägger jag upp. Snickers är/var från Skarpnäck och vi vet att Skarpnäck är Mario Golzars umgänge, så Mario tänkte förmodligen att Snickers var en bra andraskytt. Och så sköts han ihjäl ett tag senare,
Citera
2022-10-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backenss
Haha att folk fortfarande inte fattar att de va Snickers och Scar som gjorde detta är för mig helt sjukt:

Anstiftaren var Mario Golzar:
Scar och Mario Golzar greps februari 2020 i einars garage när de skulle sätta GPS puck på hans bil så Scar var uppenbarligen ute efter Einar. Plus att han enligt polisen sköt några dagar innan Einar mordet i Farsta, så vad är oddsen att de är någon annan som skjuter några dagar senare. Plus att om man läser media så framkommer de ju hur tydligt som helst i flera artiklar att Scar är den misstänkta.

Snickers ville göra allt han kunde för att hämnas Dara, finns bl.a en bild på de två som jag inte hittar just nu men om jag hittar lägger jag upp. Snickers är/var från Skarpnäck och vi vet att Skarpnäck är Mario Golzars umgänge, så Mario tänkte förmodligen att Snickers var en bra andraskytt. Och så sköts han ihjäl ett tag senare,

Jag tror mer att snickers bästavän Mariachi är andra skytten han var väldigt nära med Dara.
Nu är både snickers och Mariachi döda.
Skaprnäck är ju kraftigt försvagat just nu.
Citera
2022-10-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Jag tror mer att snickers bästavän Mariachi är andra skytten han var väldigt nära med Dara.
Nu är både snickers och Mariachi döda.
Skaprnäck är ju kraftigt försvagat just nu.
Nej mordet på mariachi hade inget me einar o göra de va farsta som klippte han.
Citera
2022-10-25, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backenss
Nej mordet på mariachi hade inget me einar o göra de va farsta som klippte han.

Ja men ja menar att Mariachi skulle kunna vara den andra skytten i Einar mordet.
Citera
2022-10-25, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Ja men ja menar att Mariachi skulle kunna vara den andra skytten i Einar mordet.
Aha nej
Citera
2022-10-25, 19:41
Medlem
Vad var Marios motiv om det var han som anstiftade?
Citera
2022-10-25, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kovachyk
Vad var Marios motiv om det var han som anstiftade?

Säkert samma anledning som alla andra hyste agg. Einar lämnade SSTV som genererade pengar till Dalen-nätverket. När Einar sen tog åt sig äran för mordet på Dara kan det ha varit droppen
Citera
2022-10-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baibai
Säkert samma anledning som alla andra hyste agg. Einar lämnade SSTV som genererade pengar till Dalen-nätverket. När Einar sen tog åt sig äran för mordet på Dara kan det ha varit droppen

Utöver pengar så hämtade Einar sin street-cred från sin uppväxt i Dalen. När han 2019 vände Dalen ryggen men fortfarande sa sig vara gata så var det ett brott mot ”de oskrivna reglerna”

Men först och främst handlar det om pengar. Det handlar alltid om pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in