2022-10-24, 23:23
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Jag träffade han på Tinder det kanske dom gjorde med….

Du måste verkligen släppa honom och gå vidare. Verkar vara ett svin som du inte ska slösa din tid på

Sorry för lite OT men måste säga detta så vi kan gå vidare med tråden till mer relevanta spår, för detta känns rätt dött sett till försvinnandet
Citera
2022-10-24, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
jättebra. Det var bara så märkligt inlägg när det dök upp.
Självklart ska sexualförbrytare kollas upp när en ung flicka försvinner spårlöst
kan finnas flera sådana män som borde kollas upp av polisen.
Kan han ha rört sig ute i Vetlanda den natten Tove försvann..

Vad menar du med sexualförbrytare? Personen är inte dömd för något sexbrott.
Citera
2022-10-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Precis. Jag la till lite i inlägget du citerade. Det är fantasifullt att tänka sig att tjejerna fångat Tove åt mannen i fråga, eller hur man nu tänker sig att det skulle gått till. En riktig kidnappning, alltså, ungefär som den där bisarra med "uppsalastudenterna" för typ 10-12 år sedan.
Amen släpp detta spåret nu för fan! Polisen har MYCKET på tjejerna antagligen, ser så ut. Dem verkar sten säkra! De kanske redan "löst" fallet, kanske bara fattas kroppen, vem vet?! Jag tror de har en massa bevis som de givetvis inte delar med allmänheten!
Citera
2022-10-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borjeBandit
Ja om han funnits att nå.

Han kan vara helt ointressant, men kan lika gärna vara den som dyker upp på efterlyst som personen JJ mött på McD men polis ej fått kontakt med då han plötsligt slutat komma till jobbet osv.

I sinom tid vet vi förhoppningsvis hur han passar in eller ej, men att avskriva honom helt känns väldigt dumt. Sen bör han kanske inte vara huvudfokus heller.

Att han inte kommit till jobbet är en trådsanning. Finns inget som tyder på att han är inblandad i detta fall.
Citera
2022-10-24, 23:29
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
Får snarare intrycket att det går bra för killen, och det är avundsjuka som gör att ni vill svärta ner honom. Finns ingenting som bekräftar det ni påstår, ni tillhör nog samma gäng i Sveriges rövhål Vetlanda.

Det här är liksom ditt första inlägg i tråden:
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Två kvinnor häktade.

Kidnappad av J's Israeliska släktingar - till Israel?
För att genomföra detta så lade J upp en bild på Tove och hennes cykel som omslagsbild på facebook år 2018? För att visa släktingarna att "såhär ser hon ut", eller vad menar du?

Tänkte du inte en endaste gång på att det är J själv på bilden?
Du menar alltså att så här kan det ha gått till - men JL, han avskriver du direkt
Citera
2022-10-24, 23:30
Medlem
borjeBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Småjäntor i förvar? Då är det väl polisanmält? Eller är det Vetlanda-sladder utan bäring?

Förutom att behandla tinderträffar som skit ska han enligt utsago även ha sökt via darknet/web. Skrivit kontrakt med unga tjejer (18-19år) vilket inneburit att de godkänt bli behandlade som djur etc. Så trotts anmälningar har inga åtal väckts.

Huruvida detta är sant eller ej låter jag vara osagt. Men om han på något sätt kan kopplas till JJ i anslutning till försvinnandet så är det givetvis högintressant
Citera
2022-10-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Vad menar du med sexualförbrytare? Personen är inte dömd för något sexbrott.
nä- men enligt vad som skrivits så har han använt småjäntor och utfört sexuella handlingar mot deras vilja-
sådant beteende är i lag förbrytelser-brottsligt.
Trodde först det var troll som skrev men det verkar finnas substans
helt klart rör det sig grovt sexualbrott. Om uppgiftslämnarna i tråden talar sanning.
Citera
2022-10-24, 23:33
Medlem
Citat:
Förutom att behandla tinderträffar som skit ska han enligt utsago även ha sökt via darknet/web. Skrivit kontrakt med unga tjejer (18-19år) vilket inneburit att de godkänt bli behandlade som djur etc. Så trotts anmälningar har inga åtal väckts.

Huruvida detta är sant eller ej låter jag vara osagt. Men om han på något sätt kan kopplas till JJ i anslutning till försvinnandet så är det givetvis högintressant

Vilken kille behandlar inte Tinderträffar som skit? Det är väl snarare mer regel än undantag att killar beter sig svinigt på dejtingappar.
Citera
2022-10-24, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nä- men enligt vad som skrivits så har han använt småjäntor och utfört sexuella handlingar mot deras vilja-
sådant beteende är i lag förbrytelser-brottsligt.
Trodde först det var troll som skrev men det verkar finnas substans
helt klart rör det sig grovt sexualbrott. Om uppgiftslämnarna i tråden talar sanning.

Om uppgifterna stämmer hade personen troligen gripits och anhållits gör länge sen mtp de grova anklagelserna
Citera
2022-10-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Av troll 🧌

Som jag nämnt tidigare känner jag till JL i över 17 år... Kan gå i god ( vad det nu är värt) om att h*n saknar värderingar som är viktiga. Vet att h*n har snedvriden kvinnosyn och temprament. Och nog alltid haft. H*n vet hur man för sig utåt. Är artig där det behövs och vill alltid framstå väldigt bäst.. Men känner man JL så ser man snart att masken faller av. Manipulativ.. H*n vet vem h*n kan utnyttja eller försöka med... Som jag tidigare skrivit, har jag en del koll på vad som hänt, tidigare vad som nämnts om honom stämmer. Men, inte allt, och gör det, då får det stå för den individen. Självgod Gris som jag själv aldrig hade anställt i mitt företag...

Men det här ger inte någon bekräftelse på att JL skulle ha något med det här att göra över huvudtaget..
Senast redigerad av JOAVO 2022-10-24 kl. 23:39.
Citera
2022-10-24, 23:39
Medlem
skoputss avatar
Citat:

Om han var inblandad, tror du inte polisen redan hade häktat honom då? Det räcker inte med ryktet att han någon gång eventuellt knullat en MGM.
Citera
2022-10-24, 23:40
Medlem
JymdKjams avatar
Varför säger Polisen hela tiden att de utgår från att hon är vid liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in