2022-10-24, 21:02
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensk90
Spökpiloten från Kiev som alla påstod var på riktigt visade sig vara från ett videospel, den fanns också på twitter. Därför säger alla att twitter inte är en pålitlig källa.
Butcha visade sig vara arrangerat, då en sk död reste sig upp i en videofilm

Haha älskar varje gång ni själva tar upp GOHST of KIEV era rysstroll. Ni blev så jääävla ägda dubbelt upp. Dels var Ukrainas luftförsvar inte krossat utan verkade under hela puttlers flopp i Kiev - och verkar fortfarande, dels fick ni tokspö i psyops-spelet, för ni är så jävla dåliga. Så dåliga att ni inte fattar att varje gång ni tar upp det förlorar ni en poäng till.

Angående aktuell dispyt är det helt uppenbart att du har fel. Fast det vet du ju redan egentligen så jag borde skriva "helt uppenbart att du inte lyckas lura någon".
Citera
2022-10-24, 21:02
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Trevliga och civiliserade dessa ryssar är. Förstår inte varför alla vill detta fina folk så illa

Precis. Dom vill ju bara sprida lite Lebensraum..jag menar Russkiy Mir..
Citera
2022-10-24, 21:03
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Inget sådant existerar. Det är påhittad fake news från ryska troll.
Citera
2022-10-24, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Tycker att serberna skulle behöva smaka lite nato bomber igen 😁 jäklar va ägda dom blev 😂 lika som ryssarna blir av Ukraina nu. Serber och ryssar är världens fegaste folk det är därför dom inte kan kriga

Var inte lika roligt när Väst kom som det var att avrätta obeväpnade småbarn och gamla tanter. Vi borde stycka upp resten av den hålan även om världens cigarettsmuggling, svarthandel och garderobsverksamhet hade fått sig en törn.

Serber precis som ryssar är inavlat pack i avsaknad av självkritik och med lögnen i genetiken.
Citera
2022-10-24, 21:05
Medlem
annica, sthlms avatar
Citat:
Där kom förfalskad film gjord av västpropaganister, ingen tror på sånt trams twitter är ingen källa
Dumfan. Så klart att twitter är en källa liksom Tass, Reuter eller din mamma skulle kunna vara. En källa är varifrån du fått information eller upplysning. Det kan vara en dålig källa som ger felaktig information, det kan vara en tvivelaktig källa som ger lite blandat av vad som är sant och falskt men det kan även vara en bra källa som exempelvis jag nu är- då jag förklarar för dig vad en källa är.

Om du kollar på en Barbapappafilm ser du att Barbamamma är svart och att Barbabok är gul. Då du berättar om detta för dina kompisar är alltså Barbapappafilmen din källa- om filmen ligger på Youtube är Youtube din källa, om filmen ligger på twitter så gissa vad twitter då är...

Fan att man skall behöva prata med så djävla korkade människor här på Flashback men ändå är det bra på nå't sätt att ni söker er hit för att få åtminstone minsta lilla bildning.
Citera
2022-10-24, 21:07
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Tänk om det var så att EU-länderna och USA måste skicka sina egna unga män att slåss i Ukraina och inte kunde gömma sig bakom ett draperi där man står och langar fram pengar och vapen för miljarder i månaden? Tänk om de hade fått helylle-amerikaner, tyskar och britter hem i liksäclar och kistor och tvingats konfrontera familjer och småstäder som förlorat sina söner?

Tror nog att responsen på det här kriget hade blivit litet annorlunda då, i de flesta NATO-länder.

Under Irakkriget blockerade den amerikanska regeringen alla bilder på hemtransporter av soldatkistor, just för att man inte ville att priset för amerikanerna själva skulle synas i nyheterna och i media.

Vet inte vilken poäng du försöker göra, men det framgår att du är butthurt
Citera
2022-10-24, 21:08
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Spökpiloten från Kiev som alla påstod var på riktigt visade sig vara från ett videospel, den fanns också på twitter. Därför säger alla att twitter inte är en pålitlig källa.
Du är alltså dum i huvudet på riktig eller så trollar du. Du länkar till ett klipp, någon annan visar dig hela sekvensen och då börjar du yra om annat. Ynkligt.

Man kan medge när man gått på en blåsning. Ingen har påstått att du skapade det ryska fejkade propaganda-klippet, men man börjar ju undra.
Citera
2022-10-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenebris
Vet inte vilken poäng du försöker göra, men det framgår att du är butthurt
Nej, inte alls. Jag är realist, det är mer än du någonsin kommer att klara av.
Citera
2022-10-24, 21:12
Medlem
annica, sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Hur många miljarder kommer Zelensky begära från västvärlden om Ryssland använder en dirty bomb i Ukraina?
Vid sådan händelse behöver Zelensky inte fråga efter något alls- det som händer är att USA, kanske med något eller några ytterligare länder fullständigt förstör Ryssland- och det för gott. När du nu sympatiserar med Ryssland är en grej som att de skulle använda sig av massförstörelsevapen något du inte bör önska dig- jag gissar du vill Ryssland och Putin skall få finnas kvar...
Citera
2022-10-24, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Du är alltså dum i huvudet på riktig eller så trollar du. Du länkar till ett klipp, någon annan visar dig hela sekvensen och då börjar du yra om annat. Ynkligt.

Man kan medge när man gått på en blåsning. Ingen har påstått att du skapade det ryska fejkade propaganda-klippet, men man börjar ju undra.

Dom har gått på en blåsning med den fejkade twitterfilmen, och dom vägrar erkänna det trotts att gohst of kiv också var fejk.

Vidon jag länkade till är den äkta ej ändrade videon.
För mycket offtopic så jag kommer inte svara någon mer om filmen.
Citera
2022-10-24, 21:13
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, inte alls. Jag är realist, det är mer än du någonsin kommer att klara av.

Butthurt och realist är förvisso inte ömsesidigt uteslutande. Jag vet att du förstår lika lite av det jag skriver nu som du förstår definitionen av en realist, men jag tror det är många som uppskattar lyteskomiken du bjuder på.
Citera
2022-10-24, 21:15
Medlem
KillPus avatar
MobiliZerade Z-orcher visar sin utrustning: ryggsäck fr 1960-talet. mössa fr 1982, ngn slags tältkappa? mm

https://twitter.com/Sota_Vision/status/1583857214066163712
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in