Citat:
Ursprungligen postat av
A.Stalker
Nej vi vet inte.
Hon är i Vetlanda bara över veckan, skulle tillbaka till skolan på Måndagen i Linköping har jag förstått det som.
Han benämns som pojkvän enligt mamman till ”pojkvännen” varför bor hon inte hos honom då hon är i stan, istället bor hon med sin pappa?
Hon har väll setts leda cykeln med J och M, J bodde bortåt där T bodde med pappan, denna pojkvän ringer henne 01:50 och hon låter inte orolig eller något konstigt hon låter honom veta att hon är på väg hem. Varför hörs dom sen en gång till, där hon än en gång säger sig vara på väg hem?
Njae vet inte, låter inte klockrent direkt. Varför tillbringar dom inte kvällen ihop nu när dom äntligen är i samma stad?
Det där att hon skulle vara i Vetlanda bara under en vecka verkar inte stämma. Det finns uppgifter om att hon avbrutit/pausat studierna och jobbar på en skola.
Jo, det finns vittnesuppgifter på att hon lett cykeln och gått med J och M från krogen.
Det är, som du skriver, inte klockrent det där med telefonkontakterna. En jäkla skillnad på ett samtal och ett sms. Det är därför jag frågar. Det brukar alltid finnas någon som minns bättre/har mer info än jag.